کارگاه آموزشی مشاوره پیش از ازدواج در کرمانشاه برگزار شد

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: هدف از برگزاری دوره های آموزشی آشنایی کارشناسان با پکیج کامل آموزشی پیش از ازدواج سازمان بهزیستی است.

به گزارش خبرآنلاین ، کارگاه آموزشی ۲ روزه مشاوره پیش از ازدواج ویژه مراکز و دفاتر مشاوره غیردولتی دارای مجوز بهزیستی امروز چهارشنبه به همت دفتر مشاوره معاونت پیشگیری و باهمکاری دفتر آسیب های اجتماعی بهزیستی در محل سالن فجر معاونت پیشگیری اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.


بیش از ۳۵ تن تعدادی از اساتید دانشگاه و اعضای هیئت علمی و کارشناسان بهزیستی شهرستان های مختلف استان کرمانشاه در این کارگاه حضور دارند.


فرحناز محمدی، معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه در این کارگاه گفت: موضوع آموزش های پیش از ازدواج با توجه به آمار بالای طلاق در برخی از استان ها از سال ۸۱ در دستور کار معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی قرار گرفت.


وی افزود: این کارگاه آموزشی با همکاری دفتر آسیب های اجتماعی بهزیستی برگزار شده و از سال گذشته برگزاری کارگاه های پیش از ازدواج پس از ۱۴ سال توسط دفتر آسیب ها به دفتر مشاوره معاونت پیشگیری واگذار شد.


معاون پیشگیری بهزیستی استان کرمانشاه، هدف از برگزاری دوره های آموزشی آشنایی کارشناسان با پکیج کامل آموزشی پیش از ازدواج سازمان بهزیستی است که بر طبق آن و با استفاده از روش های اصولی، علمی و تخصصی جامعه هدف را با آموزش ها آشنا کنند.


محمدی تصریح کرد: هدف از این آموزش ها نیز ایجاد یک خانواده سالم و رسیدن به این هدف کلی است که می تواند موجب کنترل بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند همسر آزاری، کودک آزاری، زنان و کودک بدسرپرست شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 619884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =