در ۱۶شهریورماه، اخبار مربوط به تنش جدید بین کره شمالی و آمریکا، بازدید زیادی در پی داشت.

در صدر اخبار مهم سیاسی امروز خبر عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات ۱۱۶۶ نفر از سوی رهبر معظم انقلاب قرار داشت. پس از آن، خبر پربازدید دیگری نشان داد حسین شریعتمداری عذرخواهی اش از ظریف را پس گرفت! در این سرویس بیانیه دفتر آیت‌الله هاشمی شاهرودی درباره گمانه‌زنی‌ها پیرامون سفر به عراق هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس اقتصادی صعود قیمت‌ها در بازار هوش از کله همه پراند. پس از آن خبر پربازدید دیگری حکایت از خرید ۷هزار بویینگ توسط چینی‌ها داشت. همچنین در این سرویس خبر ورود ۲ هواپیمای نو به کشور در مهر ۹۶ هم پربازدید بود.

در سرویس فرهنگی سرانجام ادعای جنجالی درباره سالوادور دالی بازدید زیادی را به خود جذب کرد. پس از آن، خبر جانسوز دیگری عنوان کرد مادر شهید جنگجو در روز تشییع پسرش به او پیوست. در این سرویس خاطره بازی با سلطان کمدی سینمای جهان هم پربازدید بود.

در سرویس اجتماعی، خبر مهم دیگری عنوان کرد دریای خزر تبخیر شده است! همچنین نقل قول پربازدید دیگری از کسی که روی بدن مردم تاتو می کند پربازدید بود که گفت: نه اراذل هستم نه اوباش، من یک هنرمندم! در این سرویس حمایت روزنامه اصولگرا از موضع معصومه ابتکار در برابر حضور زنان در ورزشگاهها هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل عنوان شد ترامپ پوتین را دعوت نکرده است. پس از آن، خبر پربازدید دیگری از بحران کره شمالی مشخص کرد موشک‌های آمریکایی در حال عملیاتی شدن است. همچنین در این سرویس خبر پربازدید دیگری مشخص کرد کاتالونیا، رفراندوم استقلال را تصویب کرده است.

در سرویس طنز هم مردم از دیدن حسین شریعتمداری و کلیشه برعکس لذت بردند.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =