کلی بودن اظهارات رئیس کل بانک مرکزی و وزیر اقتصاد در جلسه غیرعلنی امروز مجلس سبب شد تا برخی نمایندگان به اعتراض این جلسه را ترک کنند.

به گزارش خبرآنلاین، محمود بهمنی و شمس​الدین حسینی به مجلس دعوت شده بودند تا درباره نتایج حاصل از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه​ها، آثار ناشی از تحریم​های اخیر و نابسامانی بازار طلا و ارز سخن بگویند. اما نمایندگان مجلس سخنان آنها را کلی و غیرواقعی ارزیابی کردند.
شکور اکبرنژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس که از منتقدان دولت است، در گفت​وگوبا خبرآنلاین، از اعتراض تعداد زیادی از نمایندگان سخن گفت و افزود: خود من یکی از نمایندگان معترض بودم که در اعتراض به این روند از جلسه خارج شدم. برخی دیگر نمایندگان نیز چنین کردند.
اگرچه او حاضر نبود به دلیل غیرعلنی بودن جلسه از جزئیات آن چیزی بگوید اما مهدی سنایی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به مهر گفت: پاسخگویی نمایندگان دولتی حاضر در مجلس آنقدر تکراری و خنثی بود که سر و صدای نمایندگان بلند شد بطوریکه تاکید کردند چنین صحبت هایی در روزنامه ها هم هست. نمایندگان معتقدند بهتر است مسئولان دولتی و اقتصادی دولت به مجلس اعتماد کنند و راهکارها را ارائه دهند و با نمایندگان در میان بگذارند.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • داش مجید CH ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
    2 0
    مگه همین نمایندگان نبودند که چند وقت پیش به آقای حسینی رای اعتماد دوباره دادند.باز نزدیک انتخابات شد یاد مردم افتادند