در روز 24 خرداد ماه شاهد کامنت های فراوانی از سوی خوانندگان خبرآنلاین بودیم. ا مشکلات مطرح شده مخاطبان در این روز به شرح زیر است:

 بدون نام : سلام دوستان درست می گن امسال بر خلاف وعده وعید هایی که سازمان سنجش داده بود ظرفیت کارشناسی ارشد به خصوص در روزانه ها و شبانه های تهران، کاهش خیلی زیادی داشته، این دور از انصاف هست که امثال ما که 1 سال زحمت کشیدن اینجوری حقششون ضایع بشه. خواهش می کنم این موضوع رو به گوش مسولان وزارت علوم برسونید، همانطور که بچه های دکترا اعتراض کردن و دوباره افزایش ظرفیت دادند پس حتما می تونن این کارو برای بچه های ارشد هم انجام بدن. لطفا از حق ما دفاع کنید.
 
 
علی نوشت : با سلام و تشکر از زحمتی که می کشید، همانگونه که می دانید گواهینامه های مهارت که سازمان فنی حرفه ای کشور صادر می کند دارای ارزش بین المللی است ولی نمیدانم چرا در ارتقا کارمندان دولت این مدارک را سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق قبول ندارد یعنی سوالم اینست چرا یک گوشه دولت گوشه دیگر را قبول ندارد
لطفا پیگیری کنید.
 
بدون نام : مدتی است به علت بازداشت کارگرهای افغانی شهرداری که کار نظافت و جمع آوری زباله ها را به عهده داشته اند ، این منطقه به زباله دانی تبدیل شده است.لطفا پیگیری بفرمایید.
 
بدون نام : فکری برای اجاره خانه ها بکنید جلوی این آزانس های املاک که برای پر کردن جیب خودشان اجاره ها را بالا و بالاتر میبرند را نمیگیرند؟چرا جلوی صاحبخانه های بی انصاف را نمیگیرند؟ که خون مستاجران را تو شیشه کردند ؟چرا نظارتی بر کار اینها نیست . و چرا دولت امکانات بیشتری برای شهرستانها قایل نیست که تهران این همه از جمعیت پر نشود؟ چرا شهرداری با این همه ساختمانهای خالی که مالک گذاشته که سود بیشتری ببرد برخورد نمیکند و چرا اصولا این همه اجازه ساخت و ساز میدهند بعد میگویند آب و برق و گاز را صرفه جویی کنید چرا برنامه عمران درست و حسابی و مدیریت شده برای تهران وجود ندارد یا اگر دارد چرا اجرا نمی‌شود؟
 
بهزاد نوشت : باسلام بنده و خانمم از کارمندان آموزش و پرورش استان سیستان وبلوچستانیم. متاسفانه از اواخر سال 89 شاهد آنیم که حق الزحمه اضافه کاریمان از 40 تا 70 درصد کاهش پیداکرده است.یعنی دولت از مبلغ اضافه کاری و میلغ حق التدریس مان به دلخوته خودش کم میکند.به عنوان مثال طبق سه رقم اول حکم کارگزینی هر ساعت حق التدریس 4320 تومان میشود و اگر ماهی 30 ساعت داشته باشم ماهی 129600 باید پرداخت کند که متاسفانه کمتر از نصف آنرا میدهد.لطفا پیگیری کنید با تشکر فراوان.
 
 بدون نام ( دو جا مانده از حج ) نوشتند: سلام من وهمسرم در سال 1389 با هم ازدواج کردیم و از همان سال متقاضی سفر حج با استفاده از سهمییه زوجین جوان شدیم وثبت نام هم کردیم ولی هیچکدام از زوجه فیش قدیمی حج را نداشتیم تا در اولویت قرار بگیریم ولی سال گذشته ثبت نام اینتر نیتی شد وگفته شد با تهیه پاسپورت ثبت نام کنید تا بر اساس قرعه کشی عازم حج عمره شوید ولی چه بگویم از حج استان فارس .در تمام استانها قرعه کشی شد به غیر از شیراز و مسولین به ما گفتند که تعداد نفراتی که یک فیش قدیمی داشتند ودر اولویت بودند از کل سهمیه بیشتر بوده است .این در حالی است که زوجینی که یکی از آنهافیش حج قدیمی داشته اند 50 در صدآنها از فامیل یا بازاز آزاد یک فیش خریده بودند ویعنی با پارتی بازی به حج رفتند و یا میروند ودر سایت حج ف هیچ خبری از اعلام نتای نیست.
 
شهرام نوشت : سلام من یک زمین مسکونی در محدوده یکی از خیابانهای شهر یاسوج خریداری کرده ام متاسفانه در حالی که این زمین خیابان ان مشخص است ولی به دلیل وجود چند عدد درخت در وسط این خیابان از سال 88 تا کنون موفق به مشخص شدن وضعیت خیابان ان نشده ایم در حالی که ابتدا و انتهای خیابان مشخص است و وسط ان به دلیل این درختان خیابانش مشخص نیست خواهش می کنم به داد ما برسید.   
 
 
 
 
ناصر نوشت: بسمه تعالی بسمه تعالی
3-4 سال پیش عوارض سالیانه خودرو که شهرداری‌ها می‌گیرند 8 هزار تومان بود. 2 سال پش این رقم به 16 هزار تومان افزایش پیدا کرد. امسال که برای پرداخت عوارض رفتم نحوه محاسبه را سئوال کردم. مسئول مربوطه گفت که 2 هزارم قیمت خودرو. یعنی 206 اگر 16 میلیون تومان بیرزد، 32 هزار تومان و اگر یک خودرو 100 میلیون بیرزد عوارض سالیانه آن 200 هزار تومان خواهد شد. سئوال این است: چه کسی این حق را به شهرداری‌ها داده است؟؟؟‌ و شهرداری در قبال چه خدماتی این عوارض را می‌گیرد؟ خیابانهای بدون چاله چوله؟ امنیت موجود در خیابانها؟ پارکینگ‌های احداثی؟ روشنایی‌ معابر؟ و سئوال دیگر این است که چه تفاوتی در ارائه خدمات به ماشینهای با قیمتهای متفاوت وجود دارد که عوارض آنها باید متفاوت باشد؟
 
حسین نوشت: سلام علیکم امسال که که به فرموده رهبر معظم سال تولید ملی می باشد شرکتهای خودرو سازی هیوندایی وکیا موتورز گوی سبقت را از ایران خودرو ربوده اند چندین ماه است که منتظر ثبت نام گرند ویتارا نشستیم که نشد گفتیم 207 میخریم که اون هم نشد اما تا دلتان بخواهد سراتو کوپ و i30 با شرایط فوق العاده راحت عرضه شد.
 
ناصر نوشت : بسمه تعالی ما در یک آپارتمان 8 واحدی در کرج ساکن هستیم که کنتور گاز ما مشترک است. بنده برای تفکیک کنتور گاز اقدام کردم. باید 840 هزار ریال به سازمان نظام مهندسی پرداخت کرد. یک میلیون و صد و بیست و چهار هزار ریال هم به اداره گاز بابت کنتور و مبلغ مربوط به لوله کشی هم که با توجه به نوع ساختمان متفاوت است(برای ما حدود 5 میلیون ریال) . یعنی حدود 208 هزار تومان هزینه برای هر واحد بابت پرداخت به نظام مهندسی و اداره گاز. با همه تبلیغاتی که برای تفیکیک کنتورها جهت کاهش مصرف می‌شود عملا این پول‌های زور مانع بزرگی برای تفکیک بحساب می‌اید. یعنی بنده باید بیش از 700 هزار تومان بابت تفکیک کنتور گاز پرداخت کنم. آیا این معقول و عادلانه است؟؟؟
 
 
حسین نوشت : پس چرا حقوقها رو اضافه نمی کنند از ابتدای سال همه شاهد هستید که قیمت تقریبا همه اجناس حداقل 30درصد اضافه شده ولی هنوز از چندر غاز افزایش حقوق کارمندان خبری نیست حالا اینقدر معطل کنید که وقتی 6درصد به حقوقها اضافه شد دوباره یک سری دیگه به قیمت همه اجناس و خدمات اضافه بشه.
 
حسین حق شناس نوشت : ترویج استفاده از لامپ های کم مصرف بدون گذاشتن راهی برای معدوم کردن لامپ های سوخته آن کم کم تبدیل به یک معضل برای سلامتی خواهد شد و با توجه به این که اکنون تعداد زیادی از افراد بخصوص کودکان در زباله ها با آن سرو کاردارند فاجعه ای در پیش هست . هم اکنون باطری های خشک را نیز در کشورهای پیشرفته به شکل خاصی جمع آوری و معدوم می کنند.
 
بدون نام : خواهش می کنم قانونی برای سربازی آقایان متاهل بگذارید . به والله اونها هم کفیل زن و بچه اند... با این وانفسای زندگی ، گرانی اجاره خانه ، مرد خانه که از 18 سالگی به خاطر نیاز کار کرده ، اگر سربازی بره چه جوری زن و بچه شکمشون رو سیر کنند ؟ اجاره ی خونه و خرج خورد و خوراک رو کی بده ؟ خواهش می کنم همون جوری که کفالت برای خواهر و مادر و .... هست برای مرد متاهل هم بگذارید .....
 
بدون نام : با عرض شرمندگی بنده کاملا با صحبت های شما مخالفم. اگر قانونی هست باید برای همه باشه. مگر سایرین که مجرد هستند نمی توانستند برند چشم بسته بدون خدمت و کار و زندگی همسر اختیار کنند؟ در همان دوران خدمت هم با این تسهیلاتی که برای متاهلین در نظر گرفته شده بود، بدبخت مجردها باید به جای متاهلین عزیز هم نگهبانی می دادند تا انها دنبال مشکلات شخصی خودشان باشند.
 
حسین از مشهد نوشت : چند سال پیش با ماشین داشتم توی لاین سبقت میرفتم یک موتوری وایستاده بود دور بزنه منم که ناگهانی دیده بودم نتونستم ماشینو نگه دارم و زدم بهش خودش کاریش نشد ولی به موتورش خصارت زدم چون توی لاین سبقت بودم اومدم کنار که ببینم چه کار باید بکنم موتوری هم رفت اون طرف خیابون یکی از رهگذرا اومد کنارم و گفت طرف افقانیه کاری نمیتونه بکنه برو ... من هم انگاری که شیطون اومده باشه توی جلدم پام رو گذاشتم روی گاز و رفتم با اینکه از اون اتفاق 5 یا 6 سال گذشته ولی عذاب وجدان دارم . قیافه بنده خدا هم یادم نمیاد خیلی دوست دارم پیداش کنم و ازش حلالیت بطلبم یا اینکه خسارتشو بدم ولی نمیدونم چی کار کنم؟ یک لحظه غفلت یک عمر پشیمانی .  خدایا یک راهی پیش پام بذار تا بتونم جبران کنم. 
بدون نام : سلام با توجه به اینکه میدونم مشکلات زیادی همه دارند و قطعا شما نمیتوانیید پیگیری کنید اما امیدوارم بتونید خبری چاپ کنید شاید کسی پیگیری کند. من سمیه 26 سال متاهل و ساکن استان مازندرانم ( حدود 11 سال ساکن مازندرانم ) محل تولد من استان گلستان بود و حالا من با توجه به اینکه ازدواج کردم و دبیرستان و دانشگاه را در مازندران خوندم و کلا زندگی من در مازندران است برای ازمون های استخدامی که تماما بومی میخواهند بومی بحساب نمی ایم چون تعریف غلط ( شهر تولد و یا دو مقطع تحصیلی -ابتدایی راهنمایی و دبیرستان - فقط ملاک بومی بودن هست ) و من نمیتوانم در استان مازندارن ازمون استخدامی بدهم و امکان زندگی هم در استان گلستان ندارم لطفا بنویسید و اگر توانستید پیگیری کنید.
 
ع.ک نوشت : دیشب یک بیمار اورژانسی داشتم.ایشونو به بیمارستان شهید بهشتی شیراز رسوندم.دستپاچه شده بودم چون بیمار من حال و روز خوبی نداشت. هیچکدام از پرسنل بیمارستان همکاری و راهنمایی برای انتقال بیمار از خودرو به اورژانس نکرد. سرانجام یک برانکارد پیدا کردم و بیمار رو بسمت اتاق پزشک هدایت کردم. زمانیکه میخواستم بیمار رو که از حال رفته بود به داخل اتاق پزشک ببرم، نگهبان از من قبض پرداخت ویزیت میخواست اما با اصرار وارد اتاق پزشک شدم. پزشک بیمار رو معاینه کردند و نسخه ای بمن دادند که باید سریعاً تهیه میکردم. ولی حیرت آور بود، داروخانه بیمارستان تعطیل بود و من باید داروها رو از بیرون از بیمارستان تامین میکردم.آخه چرا داروخانه بیمارستان تامین اجتماعی شیراز که دارای بخش فوریتها و اورژانس هست شیفت شب تعطیله؟؟؟
 
سعید نوشت : چرا برای گرفتن فقط یک میلیون وام باید این همه بدوی؟ چرا شرایط پرداخت وام اینقدر سخت شده؟ چرا یک مستضعف باید همیشه از خدا طلب مرگ کنه؟
 
حمید نوشت : با سلاام خواهشمند است نسبت به بررسی علت عدم واگذاری انشعاب گاز به اعضای تعاونی مسکن مهر موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) استان قم اقدام فرمایید. با تشکر
 
مجتبی نوشت: با عرض سلام همین که نزدیک به 7 ماه است که تلفن منطقه و خصوصا روستای پدری ما بعلت دزدیدن کابل تلفن قطع است و خط دهی تلفنهای همراه نیز با مشکل است و هیچگونه ارتیاطی ما نمیتوانیم با انجا داشته باشیم.استان فارس-شهرستان اقلید-منطقه سرحد-روستای اسپاس
 
آزاده نوشت: من از متقاضیان مسکن مهر پردیس هستم . اما براساس اعلان مدیر عامل شرکت عمران پردیس فقط کسانی می توانند ثبت نام کنند که تابحال در سایت وزارت مسکن برای مسکن مهر ثبت نام نکرده باشند. ولی ما ثبت نام کردیم و اسممون در پرند در اومد ولی دریافت نکردیم چون به محل کارمون خیلی دور بود. ولی در پردیس این مشکل رو نداریم و حتی می توانیم زندگی کنیم. مسلما باید این طرح باید برای کسانی باشه که تا بحال از امکانات استفاده نکرده اند نه اینکه فقط ثبت نام کرده باشند. بهرحال برای انتخاب محل زندگی باید حق انتخاب محل زندگی هم برای فرد در نظر گرفته بشه. چون توی انتخاب محل پرند از ما سوال نشد و الانم اجازه استفاده از مسکن پردیس رو با انتخاب خودمون رو بهمون نمی دن. این اصلا عادلانه نیست. 
 
سامان : تو رو خدا یه پیگیری نسبت به هزینه های ثبت نام استخدامی های کشور داشته باشید.یک جا 6000تومان و یک جای دیگر 25000تومان.این همه اختلاف برای چیه؟چرا برای استخدام بیکارها باید هزینه هاش سرسام آور باشه
 
محمودی نوشت : سلام ایاشما اصحاب رسانه می دانید که شرکتهای قطعه ساز سایپا در سرتاسر ایران یا تعطیل شده اند یادر حال تعطیل شدن هستند حال سوال اینجاست چرا کسی توی این کشور پیدا نمی شود که حداقل گزارشی از این بحران جدی تهیه کند ایا بیکار شدن هزارن هزار گارگر شاغل دراین گروه خودروساز از نظر شما ارزش یک گزارش راهم ندارد.
 
اصغر نوشت: سلام چرا ظرفیت روزانه و شبانه شهر تهران و بعضی شهرستان ها نسبت به پارسال کم شده؟(ارشد سراسری برق 91)
 
بدون نام از شهرستان میانه نوشت: لطفا" طرح احیای بافت فرسوده حرم امامزاده اسماعیل (ع) شهرستان میانه ( واقع در استان آذربایجان شرقی ) را پیگیری کنید مسئولین شهرستان میانه سالهاست که وعده اجرای این طرح را می دهند ولی خبری از آن نیست .  
 
سهیل نوشت: لطفا بخشی رو هم در نظر بگیرید که مشکلاتی که توسط شما پی گیری شده رو هم اعلام کنه. ببینیم اصلا کاری می کنید یا نه.
 
یوسفی نوشت: من یک بازنشسته تامین اجتماعی هستم بعد از 30 سال خدمت الان شرمنده زن و بچه های مشغول به تحصیلم هستم حقوقم ناچیز و مخارج زندگی و دارو و بیماری سرسام آور گرانی و تورم کمرم را خم کرده و نمی دانم چه باید بکنم در این شرایط ! و به کی پناه ببریم در دولت و مجلس هم هیچ توجه ای به وضع ما قشر بازنشسته که نه جایی مشغول بکارمان می کند و نه توان کار کردن داریم چون اغلب بیمار و خسته ایم ... بخدا انصاف و عدالت نیست 50 هزار تومان به حقوق اضافه شود و از آنسو 500 هزار تومان تورم نصیبمان شود!!تقاضای افزایش حقوق بازنشسته ها را بر اساس نرخ تورم 25% دارم
 
 عسل نوشت: سلام چرا وزارت بهداشت و درمان کمک نمیکند تا دانشجویان رشته های دیگر مثل فارغ التحصیلان پرستاری نظام داشته باشند تا کسی باشد صدای انها را به گوش بالا نشینان برسانند...به خدا ما هم کمتر از پرستاران برای تحصیلملن زحمت نکشیده ایم ولی استخدامی فقط برای پرستاران است...من علوم آزمایشگاهی هستم
 
علی نوشت: من که امیدی به حل مشکل ندارم ولی بااین حال میگم توکل بخدا.ما توبلوارفرحزادی خ-تربیت معلم هستیم تواین خپابان پارکی هست بنام بوستان معلم-که نه اب اشامیدنی داره نه سرویس بهداشتی ونه نگهبان درست وحسابی یعنی یه افغانی نگهبان پارکه-مشکل اصلی پارک سکهاهستن که جمعیت انها ازمردم پارک بیشتره وبعدازان وجودانواع معتادین ودختروپسرانی که کارهای خلاف عرف وشرع انجام میدهند-برای همه خصوصاسگها به همهجازنگ زدیم 1888-110-137ولی هرکدوم توپراتوزمین دیگری انداختندخواهشاشماهم مطرح بفرماییدشایددل یکی برحم بیادومسلمونی کنه مارااز ازاین وضعییت نجات بده-ممنون
 
 علی کشاورز نوشت: باسلام وخسته نباشید مااهالی شیراز بلوار مدرس دشت چنار کوچه شهید پرویزی هستیم ابتدای کوچه کارگاهی جهت جمع اوری شیر خام وتوزیع شیر به بستنی بندی ها بنام دهقانی می باشد که بائس زحمت والودگی محل گردیده از مسئولین محترم تقاضا داریم باتوجه به اینکه این واحد درمنطقه مسکونی میباشد ادستورات لازم را جهت انتفال این واحدبه خارج از مناطق مسکونی مبذول فرمائد باتشکر اهالی کوچه-علی کشاورز
 
 نقی نوشت: سلام- اینجانب از نیروهای شرکتی سازمان صداوسیما می باشم باتوجه به مصوبه چند سال قبل هیات دولت وتاکید مجدد براجرا شدن این مصوبه متاسفانه سازمان مذکور هنوز زیر بار این مصوبه نرفته وهر بار از اجرا شدن آن طفره ودرسال جدید بصورت شرکتی مناقصه برگزار کرده ودرکل مراکز های صداوسیما ی استان با پیمان کار قراداد امضا نموده است لذا ازمسئولین سایت استدعا دارم نسبت به روشن شدن مصوبه دولت درمورد تبدیل وضیعت نیروهای شرکتی درسازمان صداوسیما اقدام لازم بعمل آورند . موجب مزید وامتنان است که نتیجه رابرای من ارسال نمایید
 
بدون نام : مدتی است که اپراتورهای تلفن همراه (اول و ایرانسل) اقدام به فروش سیم کارتهای فعال(بدون نیاز به کپی شناسنامه برای فعال سازی) در بازار می کنند که همین کار باعث رواج مزاحمت های فراوان شده است.مسئول رسیدگی به این نابهنجاری گسترده کیست؟
 
 مرتضی نوشت : سلام .من 5 سال یه تولیدی داشتم با8 نفر کارگر ولی امسال تمام چکهای مشتریام برگشت خورد منم نتونستم جواب طلبکارارو بدم مجبور شدم جم کنم. 8تا خونوار اواره شدن.خودمم رفتم جای کارمیکنم.به خاطر خدا فقط به خاطر خدا تکلیف ماها چی..من ماهی فقط 500 تومان قسط میدم 350 تومان کرایه خونه میدم یه دختر کوچیکم دارم که امسال میره پیش دبستانی خرج اونم شروع میشه.اصلا من ماهی 1000000تومان درمیارم که به خدا درنمیارم چیکار کنم.چطو جواب زن وبچمو بدم.کی میتونه برام کاری بکنه.کی هست که به من کمک کنه.به قران کم اووردم دیگه.تولیدی منم روکش ماشین بود.الان اگه یه وام 6یا7تومنی داشتم جون میگرفتم.ولی نه جواز دارم نه پارتی .حرف منو به هرکسی میخواید برسونید لطفا کمکم کنید.کمکم کنید.به خاطر خدا.
 
بدون نام ( شاغل در پتروشیمی زاگرس) نوشت: سلام، بنده می خواستم از مشکلات منطقه عسلویه به قولی پایتخت انرژی ایران بگویم نمی دونم از کجا شروع کنم از آلودگیش بخواهی بدونی مطمئناً چندین برابر تهران ، گر مای طاقت فرسای تابستان ، حقوق خیلی پایین نسبت به تورم و شرایط سخت منطقه و نسبت به آلودگی ت به پرسنل در شرکت های پس از واگذاری اصل 44 ،بی عدالتی در واگذاری سهام عدالت و کامل ندادن آن به پرسنل ، عدم اجرای طرح اقماری 2به 2در منطقه ، ساعات کاری طاقت فرسا به خصوص برای پرسنل شاغل در شهرکها با 2 ساعت سفر رفت و برگشت روزانه ،
 
 محمد نوشت : سلام خسته نباشین ما در خیابان دامپزشکی ک محمدی مخبر ک بوعلی میشینیم امسال می خواهیم خونمون رو بسازیم خوردیم به طرح تفظیلی یعنی چی هرکس قبل از عید ساخته طرح تفضیلی شاملش نمیشه خونه ما 2 طبقه خونه همسایه ما که درست متراژ یکی است 4 طبقه جواز ساخت دادند کوچه ما 60درصد پارسال ساختند 40 امسال تورا به خدا شما بگویید این چه طرحی است ؟ چرا 10 سال پیش این طرح را اجرا نکردند چیکار کنیم شما به ما بگویید؟
 محمد امین  نوشت : سلام دولت اومده وام مسکن داده به انبوه سازان اونا هم خانه های را به دیگرا دادن و صاحب خانه ها را قرض دار کردن بعدم بانک اومده بی دلیل 4 الی 5 میلیون جدای از سود خودش سود مشارکت گرفته و تا اخر عمر همه مردم را قرض دار کرده آخه این دولت داره چیکار می کنه خونه دار شدن به چه قیمت من الان خانه گرفتم به من گفتم 14 تومان وام داره وقتی سند زدم رفتم بانک میگه شما باید 144 قسط 247 هزار تومان که بشه حدودا35 میلیون تومان را در مدت 12 سال بدی سود بانکی تا چه حد
 
 حمید نوشت : سلام.من یک راننده تاکسی هستم.یک سوال دارم؟چرا در این مملکت در تمامی مشاغل کسی که سر کار می‌خواهد برود سابقه کاری یا مدرکی میخواهند و خیلی کم اتفاق میافتد کسی وارد شغل دیگری شود.ولی اکثر مردم مسافر کشند.مگر ما امنیت شغلی نمیخواهیم؟چرا جریمه سنگین برای مسافرکشی غیر مجاز نمیگذارند؟چرا اکثر تابلوهای زرد اژانس بالای ماشین ها قلابی است؟چرا کسی از ما حمایت نمیکند؟ ایا این درد من است؟یا درد هزاران خانواده مثل من؟به چه کسی دردم را بگویم؟تو را به خدا قسم منعکس کنید. با تشکر
 فرهنگ نوشت : با سلام بنده در سال 87 در پذیره نویسی بانک شهر اقدام کرده و تمامی پس انداز زندگیم رو سهام خریدم اون موقع با ما قول دادند که تا ساله 88 وارد بورس می شود و از همان سال تا الان مدام وعده می دهند که وارد بورس می شود! حتی دکتر پور زرندی در مصاحبه چند وقت پیش گفتند که در بهار امسال وارد فرا بورس می شود که البته تا الان خبری نشده. از طرفی معاملات سهام هم جلویش بسته شده امکان معامله آن سهام وجود ندارد!
لطفا راهنمایی کنید.
 
 علی نوشت : اقا چرا این قضیه کاهش سهمیه برق دانگشاههای روزانه تهران رو پیگیری نمیکنید؟چرا باید بین بچه های پارسال امسال تبعیض باشه؟
 محسن  نوشت : سلام آقا این آزمون های دادگستری و شهرداری و این اواخر هم تامین اجتماعی شرکت جون ما رو با این هزینه های 20،000 و 25،000 تومانی به لبمان رسانده جان عزیزانتون صدای مای بی صدا رو به مسولان برسونید
 4545
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    0 0
    ما (من و همسر )شش ساله مسکن مهر ثبت کردیم اول فرم معمولی بعد گفتند باید اینترنتی باشدکه از آن هم 5 سال می گذرد همه شرایط را هم دارا هستیم از جد پدری و مادر ی هم متولد تهران بوده ایم به عللی مسکن نداریم تعاونی مهرمنطقه 14 اندیشه یک هربار که مراجعه می کنیم می گویند چند ماه دیگر بیایید مثلا همین امسال قراربود در اردیبهشت تحویل دهند باز که به تعاونی رفتیم می گویند شهریور بیایید پارسال هم همین کاررا کردند وتا سال به پایان رسید ما حتی نمی دانیم واحدمان کجاست هر بار که می پرسیم می گویند شما نمی توانید آن را پیدا کنید یا اینکه می گویند خودمان تور می گذاریم اما انجام نمی دهند . در ضمن سهام عدالت به کسانی که رییس اداره با حقوق بالا هستند داده اند اما به همسر من که خودم اورا بیمه کرده ام و 60ساله و