در ۱۷شهریور، پربازدیدترین خبر به توصیه و هشدار امام جمعه تهران به دولتمردان اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین خبر درباره نقش موشک‌های "ذوالفقار" سپاه پاسداران در آزادسازی "دیرالزور" بود. پس از آن، گزارشی درباره دیدارهای‌معنادار دولتی‌ها و فرماندهان‌نظامی بازدید زیادی داشت و هشدار امام جمعه تهران به دولتمردان هم پربازدید بود که گفت: به خودتان رحم کنید!

در سرویس اقتصادی خبر ورود اولین بانک اروپایی به ایران پربازدیدترین خبر بود. پس از آن برای مخاطبان مهم بود بدانند برنده درگیری قطر و عربستان کدام کشور بود؟ همچنین در این سرویس هشدار فرشاد مومنی نسبت به احتمال انتقال بحران بانک‌های خصوصی به بانک مرکزی هم بازدید زیادی داشت.

خبر پربازدید سرویس فرهنگی حکایت از آن می‌کرد که کانادا به بازیگران زن ایرانی ویزا نداد. در این سرویس گزارشی از تقدیم اجرا به محمدرضا شجریان تا فریادهای «بِژی کاک کیهان» هم بازدید زیادی داشت. همچنین نظر تهمینه میلانی درباره «شهرزاد» پر بیننده شد.

یک پیشنهاد پربازدید در سرویس جامعه می‌گفت طلاق را بعد از ازدواج‌دوم از شناسنامه زنان حذف کنید. همچنین در گزارش پربازدیدی زیباترین کشورهای جهان از اسکاتلند تا ولز شناسایی شدند. در این سرویس یک تحلیل جالب توجه هم پربازدید بود که می گفت وزارت علوم بپذیرد ادامه کنکور به این شیوه خیانت به آینده کشور است.

در پربازدیدترین خبر سرویس بین‌الملل ۲۰ کشور خطرناک جهان معرفی شدند. همچنین در این حوزه، بیانیۀ چهار کشور عربی علیه قطر بازدید زیادی داشت. نقل قولی از پوتین که گفت: تیلرسون با افراد ناباب مراوده پیدا کرده است، هم پربازدید بود.

در سرویس طنز هم مردم از دیدن منفورترین سیاستمدار زن جهان جا خوردند!

 

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =