معاون درمان وزیر بهداشت: رئیس و مسئولان رده بالای بیمارستان امام از این ماجرا هیچ اطلاعی نداشته‌اند. این کار به وسیله 2 نفر از کارمندان رده پایین و راننده آمبولانس بیمارستان انجام شده است. آنها اخراج شده اند.

پس از دو سه روز هیاهو و حاشیه سازی های رسانه ای داخلی و خارجی و هزینه های جبران ناپذیر، معاون وزیر بهداشت، عامل رها شدن دو بیمار بی بضاعت در بیابان را کارمندان رده پایین بیمارستان امام خمینی اعلام کرد.

حسن امامی رضوی، در یک نشست خبری که برای این موضوع برگزار شد، گفت: رئیس و مسئولان رده بالای بیمارستان امام از این ماجرا هیچ اطلاعی نداشته‌اند و سرنخ‌های به دست آمده نشان می‌دهد این کار به وسیله 2 نفر از کارمندان رده پایین بیمارستان و توسط راننده آمبولانس بیمارستان انجام شده است که وزارت بهداشت از آنان شکایت کرده و البته مسئولان دادستانی نیز همزمان این پرونده را پیگیری می کنند اما از بازداشت آنها خبری ندارم. در اولین اقدام آنها از کار برکنار شده اند.

او همچنین گفت: رهاسازی بیماران از بیمارستانها به علت نداشتن پول امر شایعی در بیمارستانهای دولتی نیست البته در این مورد اطلاعات ما حاکی است بیمار اول درمان کامل و رایگان را در بیمارستان امام گرفته و ترخیص شده است و بیمار دوم نیز اصلاً در بیمارستان پذیرش نشده و هیچ پرونده‌ای از وی در بیمارستان موجود نیست.

جالب اینکه معاون وزیر درباره ابهامات ماجرا هیچ پاسخی روشنی ندارد؛ این دو بیمار چگونه در لباس بیمارستان به تن داشتند، چگونه از بیمارستان امام خمینی پذیرش شده اند و البته چظور روانه بیمارستان شده اند. او در این مورد که چرا هر دو بیمار با لباس بیمارستان پیدا شدند و بعداً در بیمارستان فیروزآبادی تحت درمان قرار گرفتند گفت: اینها ابهامات قضیه است که برای خود ما نیز هنوز روشن نیست.

به گزارش فارس او در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران که گفت "یکی از بیماران گفته از وی در بیمارستان امام50 هزار تومان پول گرفته شده و به بهانه اینکه می‌خواهند او را به خانه ببرند، با آمبولانس از بیمارستان خارج و در بیابان رها کردند" گفت: ظاهراً اطلاعات خبرنگاران از ما کامل‌تر است اما اطلاعات ما این موارد را تأیید نمی‌کند و نشان می‌دهد یکی از آ‌نها اصلاً پذیرش نشده و دیگری نیز رایگان درمان شده و از بیمارستان امام ترخیص شده است. اما اینکه چرا هنگام انتقال این ماجرا رخ داده است برای ما هم معلوم نیست و در حال پیگیری هستیم.

امامی رضوی همچنین گفت: بیمارستان امام که این اتفاق از آنها رخ داده است مرکزی است که بیشترین خدمات را به بیماران و به خصوص معتادان و افراد بی بضاعت ارائه می‌کند و یکی از این 2 بیمار رها شده نیز معتادی بوده که خدمات درمانی را 3 روز در بیمارستان امام دریافت کرده و هیچ پولی نیز از وی گرفته نشده است. این بیمار بعد از اتمام درمان از بیمارستان ترخیص شده اما بعداً این ماجرا رخ داده است. بیمار دوم نیز اصلاً در بیمارستان پذیرش نشده و احتمالاً برای پذیرش مراجعه کرده اما پذیرش نشده است و هیچ مدرک و سندی مبنی بر پذیرش وی در بیمارستان وجود ندارد.

خبرهای اولیه درباره این واقعه با تکذیب بیمارستان امام همراه بود. اما رضوی، درمان اولیه این بیماران در بیمارستان امام را تایید می کند: هر دو بیمار در بیمارستان فیروزآبادی بستری شدند و خدمت گرفتند البته بعد از پیدا شدن و قبل از بستری مدتی معطل شدند تا با بیمارستان امام که بیمارستان اول بوده هماهنگ شود (زیرا معمولاً ادامه درمان این نوع بیماران باید در همان بیمارستان اول دنبال شود) اما بعد با هماهنگی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان فیروزآبادی بستری شدند و اکنون بیمار اول بعد از ترخیص در خانه به سر می‌برد، بیمار دوم نیز بعد از درمان از این بیمارستان ترخیص شد و به علت بی خانمان بودن به بهزیستی ارجاع شد.

به گفته او حراست وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی تهران مشغول پیگیری این مسئله هستند، دادستانی تهران هم با خاطیان برخورد می کند و اطلاع رسانی درباره نوع برخورد با خاطیان از این پس به عهده مسئولان قوه قضاییه است با این حال برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی بازرسی و نظارت بیشتری بر نحوه ارائه خدمات در بیمارستانها خواهیم داشت.

معاون وزیر بهداشت، از رسانه ها درخواست غیرمعمولی داشت: اطلاع رسانی در مورد چنین اخباری در رسانه‌ها گر چه کار درستی است اما بهتر است قبل از آن مسئولان وزارت بهداشت را در جریان قرار دهند تا بتوانیم به موقع پیگیری کنیم و پاسخگو باشیم.

او درباره رهاسازی سومین بیمار در بیابان هم گفت: این مورد را تاکنون نمی‌دانستیم و امروز در رسانه‌ها منتشر شده است که بعد از پیگیری در مورد آن هم اظهار نظر می‌کنیم.

47

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 146434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 84
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آزاده IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    2 1
    اینکه فقط مقصر کارمند وراننده آمبولانس بوده باورکردنی نیست لطفا مردم را قول نزنید
  • سینا BE ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    1 1
    کی بود؟ کی بود؟...
  • من خودم IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    1 1
    دست گلتون درد نكنه، مرحبا به اين تحقيقات!!! پرسنل رده پايين و راننده آمبولانس ساديسم داشتن؟؟؟ اونا كه حقوقشون به زحمت به 400 مي رسه. دشمن خوني اين بدبختا بودن؟؟؟ واقعا كه نوبرشو آوردين و ملت را ... گير آوردين.
  • سبيل شبانكاره IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    1 1
    تقصير اصلي گردن مقام مافوقه كه روي اقدامات زيردستاش نظارت نداره
  • از مردم IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 1
    مگر قرار بودهزینه درمان این بیمارهای رها شده توسط کارمندان پرداخت شود که دست به چنین کاری زده اند.
  • بدون نام IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 1
    بدبخت تر و بی دفاع تر از راننده امبولانس کسی پیدا نشد بندازن گردنش ؛ نه؟
  • قاسم سربازیان IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 1
    اتفاقا چندی پیش در این بیمارستان مادرم را بستری کردم به گونه ای رفتار کردند که قابل بیان کردن نمیباشد چنانچه لازم باشد حاضرم توضیح کامل بدهم
  • بدون نام UA ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 1
    hamishe masolane rade bala hich gonahi nadaran.mage karmandhaye rade pain az jibeshon kharje inaro midadan?
  • بدون نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 1
    «پس از دو سه روز هیاهو و حاشیه سازی های رسانه ای داخلی و خارجی». يعني چه؟ يعني اين كه هر كس هر كاري دلش خواست بكند و اگر روزنامه‌اي خبر آن را منتشر كرد متهم به حاشيه‌سازي و هياهو شود؟ جا دارد كه رسانه‌هاي كشور از اين آدم به دليل توهين به روزنامه‌ها و به شعور مردم ايران شكايت كنند.
  • ب.م. IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 1
    اينجا ايران است . اگر ايشان غير از اين جواب ميداد باعث تعجب بود.
  • بدون نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    1 1
    دروغه !!! به شعور مردم توهین نکنید. حتماً کارمندان خودسر بوده اند؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 1
    دروغه !!! به شعور مردم توهین نکنید. حتماً کارمندان خودسر بوده اند؟؟؟
  • حسين IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 2
    خواهش ميكنم به شعور مردم توهين نكنيد. يعني بيمارستان اينقدر هركي هركي هستش كه راننده آمبولانس بياد مريض بينوا رو برداره ببره بندازه تو بيابون؟ آفرين به مدير اون بيمارستان با اين وضع
  • بدون نام IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    1 1
    اصلا تقصیر خود این بیمارهای محترمه, خوب اگه اینا مریض نمیشدن و به بیمارستان امام نرفته بودن این مسائل پیش نمیومد
  • بدون نام MY ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 1
    آخه به راننده و کارمند رده پایین چه مربوط بوده. اصلا چه صنمی به اون بدبختها بوده. هر کس که تو بیمارستان رفته باشه به خوبی میدونه که یک بیمار رو نمیشه بدون نظر مسئول بخش جابجا کرد. اینقدر مخاطبتون رو احمق فرض نگیرید
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 1
    به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و باید تمامی مسئولین بیمارستان از ریاست و مدیر تا راننده آمبولانس همگی توبیخ شوند. از رسانه ها هم تقاضا داریم تا رسیدن به نتیجه قطعی در مورد مجازات تمامی عوامل دست از اطلاع رسانی برندارند. ملت بسیار عصبانی است.
  • شهروند IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 1
    یه زمانی تو این دنیای بزرگ اگه کارمند زیر دست خطایی میکرد کارمند بالا دست جهت عذر خواهی از جامعه استعفا میداد
  • علي IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    عجب جواب دندان شكني !راننده ي آمبولانس وكارمندا ؟! ديگه اين قد مسئولين به مردم دروغ گفتن كه دروغاي اينجوري براشون آب خوردنه يه كم خجالت بكشن
  • بدون نام US ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    ye dorooghi begid ke hadd aghal khodetoon bavaretoon besheh !! magar bedoon dashtan barge tarkhis mishe bimar ro az bimarestan tarkhis kard
  • سینا IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    1 0
    اگه این اتفاق تو غرب رخ داده بود وزیر از سمتش استعفا میداد.متاسفانه در ایران برای انسان ارزشی قائل نیستن
  • قاضي IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    چه نفعي براي کارمندان و راننده داشته من که متوجه نشدم فکرم ميکنم که هيچ کس اين حرفها را قبول نداره....
  • milad IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    هرکسی که این کارو کرده واقعاً وجدان نداشته.
  • بدون نام IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    قابل توجه دولت خدمتگذار و رئيس محترم جمهور...جهت استحضار....و فرار از واقعيت
  • امين CA ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    خداي من. اين جواب آقاي دكتر امامي رضوي تلاش براي سرپوش گذاشتن بر عمق فاجعه است! كارمندان رده پايين اخراج شده اند اما رييس بيمارستان خبر نداشته پس مي ماند! به عنوان يك شهروند اين كشور با خوندن اين اظهارات حالم بد شد.
  • ندا IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    اجازه دهید بررسی شود
  • بدون نام IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    با عرض معذرت مردم هنوز نفهميدند كه اگه پول نداشته باشي توي خانه تون هم شما را راه نميدهند چه رسد به بيمارستان و يا جاهاي ديگر . مردم هم بايد ياد بگيرند هميشه 10 ميليون تومن تو جيبشون باشه كه اگر تو خيابان يا اداره يا جاي ديگر بيمار شدند و خواستند به بيمارستان بروند اين مبلغ ناقابل براي پرداخت اوليه برا پذيرش همراشون باشه !
  • بدون نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    اگر واقعا این راننده و کارمند این کار را کرده باشن (احتمال بسیار بسیار ضعیف) با ید در دادگاه جوابگو باشند
  • فرید US ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    اگر کارمندان پایین دست بیمارستان هم اینکار را کرده باشند باز هم روسای بیمارستان مقصرند. چون هیچگونه نظارتی بر عملکرد آنها نداشته اند.
  • shtd IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    مثل همیشه کارمندان رده پائین گنهکار شناخته می شوند والبته مسئولین هم که بیگناه اند وبیگناه زاده شده اند!
  • بدون نام IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    بنده يك بار نظر دادم، اما نكته‌ي مهمي را فراموش كردم. مرحوم رضاي كرماني در پاسخ به مفتشي كه از او بازپرسي مي‌كرد و مدعي بود كه ناصرالدين‌شاه از مظالم زيردستان خود با خبر نبوده جوابي به اين مضمون داد كه اگر باخبر بوده كه مرگ حقش بوده است و اگر هم بي‌خبر بوده كه آدم بسيار نالايقي بوده است.
  • علیرضا IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    از نقش استکبار جهانی غافل نشید!!!
  • محمد خان IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    خانوم وزیر . سرتون سلامت . کسی با شما کاری نداره که هیچ .... با مدیر اون بیمارستان هم کاری نداره . شما راحت باشین
  • علی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    لازم به ذکر است که در مملکت ارگانی وجود دارد به نام مجلس البته همینجوری گفتم منظور خاصی نداشتم !
  • بدون نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    نه!!!!میخوام بدونم اگه اینها پول داشتن چه سودی به حال رانندهو کارمندا داره که حالا که پول نداشته بندازنش تو بیابون؟؟؟از بین بردن مدرک بستری هم که کاری نداره 3 سوته ...خدایا میبینی؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    آقا من چیز دیگه ای نوشتم و شما چیز دیگه ای زدید تو کامنتاتون چرا سانسور می کنید جرات ندارید کامنت اصلی را بزارید
  • ... IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    بيمار اول يعد از ترخيص در خانه به سر مي برد؟! كدام خانه؟ مزرعه گندم يا مزرعه ذرت؟
  • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    به نظرم از وزیر بهداشت تا رییس بیمارستان باید استعفا بدهند به گندی که زدند آبروی هرچی دکتر و بیمارستانی را بردند
  • فرهاد IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    اين قضيه كه آبروي انساني ،ايراني ،مسلماني وشيعه رو برده حكم حكومتي مي خواهد تا ..............
  • حميد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    همانطور كه در تمام سقوطهاي هواپيما خلبان مقصر است اينجا هم راننده آمبولانس مقصر اعلام شد!!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    بيچاره خلبان ها
  • بدون نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    من که هیج وقت به این بیمارستان نمیرم. چون به گفته ایشون ممکنه راننده امبولانس، پرستار یا نمیدونم رختشور ازمن خوشش نیاد منو بیحال تو بیابون رها کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    خیلی دوست داشتم یک اسلحه داشتم و تمام کارکنان رده بالای این بیمارستان را به گلوله میبستم
  • مهران IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    آقای دکتر رضوی شما که در جریان نیستسد چرا مصاحبه کردید، مگر می شه هم بستری بودند و هم نبودند یکبار سخنان ایشان را بخوانید ببینید از سرو ته آن چیزی می فهمید.
  • بدون نام IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    من مقصر را بعد کلی کار کارشناسی پیدا کردم، مقصر رسانه های مستقل هستند که برای خراب کردن وزیر از خارجی ها پول گرفتن و بعد طی یک عملیات مخفی دو نفر را ربوده ( البته یکی پذیرش نشده - یعنی به اون پول دادن که لباس بیمارستان بپوشه) و بعد از اونا عکس انداختن و بقیه ماجرا... لذا باید این چند تا رسانه هم بسته شوند تا چشم دشمن کور شود، مردم ما گول این رسانه های وابسته را نخورند!
  • عاشق وطن IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    بدبخت راننده امبولانس که اگر نافرمانی میکرد و ان مریض را نمی برد اخراج میشد وحا لا که برده هم اخراج میشودای بدبخت کارگر...
  • بدون نام IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    منظورش اين بود : گول نزنيد البته اين كار هيچ ربطي به مديريت و سيستم نظارتي نداره داره؟!!
  • جواد IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    اصلا همچین چیزی محال هست. گرچه میشه حدس زد که این بیماران هردو درمانشان در بیمارستان تمام بوده (پایان درمان در بیمارستان به معنی بهبودی نیست). اما سوپروایزر بیمارستان بیماران را راند میکند. پزشکان راند میکنند. اساتید راند میکنند. اصلا امکان ندارد فقط چند کارمند پایین این کار را بکنند
  • Maviz IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    حالا همه اينا و توجيهات خنده دار ارائه شده يك طرف. يكي نبود بپرسه از بيمارستان امام در بلوار كشاورز تا اتوبان خليج فارس در جنوبي ترين نقطه تهران چرا و با چه منظوري دو بيمار با لباس بيمارستان حركت داده شده اند؟ اگر پذيرش نشده بوده است پس لباس بيمارستان از كجا به تنش پوشانده شده بود؟
  • بدون نام AE ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    خوب بردنشون خارج ازتهران هم منظره ای خوبی داره هم هواش بهترازتهرانه!!! خدا........
  • Hamid IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    maa mitoonim!!
  • مجید IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    واقعاجای تاسف است
  • محسن IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    بنی ادم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند
  • بدون نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    يعني ربطي به اختلاف مالي وزارتخانه با بيمارستان هاي دولتي ندارد؟!!!
  • mohamad CH ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    این اتفاق حتما توسط رییس بیمارستان انجام شده وگرنه کارمندان جز هیچ اختیاری از خود ندارد
  • ایضا IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    برای من معلوم نشد کار مند رده پاییبن از این کار چه سودی برده است
  • ایرانی IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    با سلام بااین همه درامددرایران ازنفت وغیره نباید بهداشت و...محانی باشد.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    راستی عدالت اسلامی که میگن همینه ها. یا باید پول داشته باشی تو ایران یا بمیری .حالا می تونیم انتخاب کنیم.
  • بدون نام IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۵
    0 0
    واقعا که.....
  • بدون نام IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    واقعاً متاسفم که دروغ گویی زشتی و قبح خودشو از دست داده... بهداشت و درمان از نیازهای اولیه و ابتدایی مردم یک جامعه است که باید براورده بشه ...آدم با این وضعیت یاد کشورهای فقیر و قبایل آفریقایی وفقیر می افته
  • طغرل IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    اگه مملکت اینقدر بی سرو صاحبه که یک کارمند و یه راننده آمبولانس برای یه بیمارستان به اون بزرگی تصمیم میگیرن ما باید خیلی هورا باشیم که.... هورا هورا
  • حسین عزتی IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    این حرکات واقدامات نشان انحطاط جامعه ما از اصول اخلاقی و بشری است که واقعا جای تاسف دارد.
  • رسول IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    واقعا نمیدونم خدمه تو بیمارستان چکارست که تصمیم بگیره کی تو این بیمارستان بمونه یا نه!!! مسئولین بیمارستان امام در مورد مردم چی فکر کردن؟؟؟
  • بي نام IR ۰۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    آخه يعني چي مگه ميشه كارمند بدون هماهنگي با مسئول بيمارستان كاري بكنه مقصر اصلي رئيس بيمارستان هستش چيكار به اون كارمند هاي بدبخت دارين اگه هم كارمند هاي رده پايين انجام داده باشن پس چه بيمارستان بي در و پيكري اون بيمارستان و با اين حال رئيس بيمارستان مقصر با اين مديريتش.
  • شقایق IR ۰۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    حتما برای هواخوری که شده خودم توی راتوی این بیمارستان بستری می کنم تا در هوای آزاد ول شوم
  • بدون نام IR ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    توضيحات قانع كننده نيست ضمن انكه كل قضيه مشكوكه
  • بدون نام IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    این رئیسی که از بیمارستان خودش خبر ندارد رو باید اخراج کرد ....
  • بي نام IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    بايد رئيس بيمارستان رو اخراج كرد. اخراجججججججججججججججججججججججججججج
  • بي نام IR ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    رئيس بيمارستان رو هم بايد دستگيرش كنن مقصر اصلي رئيس بيمارستانه
  • بي نام IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    مقصر اصلي اون رئيس بيمارستان كه مديريت نداره كه هر كس براي خودش رئيس پذيرش وكنند از بيمارستان ميندازن بيرون. اين چه رئيسيه؟
  • مصطفی IR ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    بابا چرا اینقدر گیر میدین حالا مگه چی شده اصلا 2تا آدم معتاد و مریض لاغرو زپرتی و بی کس و کار و بی پارتی و بی پول و بی خدا و بی دین و عامل استکبار و جاسوس دشمن رو تازه برای هوا خوری بردن بیرون شهر خوابشون میومده یه مختصراستراحتی کردن ولی آخر کار برای صرفا برای شوخی قالشون گذاشتن برگشتن . شما هم برای مسئولین زحمتکش وزارت بهداشت ببخشید محترمشو یادم رفت بگم حرف در میارین هان ؟؟؟
  • گلباز IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    بدون اطلاع رئیس بیمارستان چنین اقدامی محال است.آقای رئیس می توانست از محل تنخواه مخصوص که به این امور اختصاص دارد هزینه بیمار فوق را تامین کند.اما معمولا این تنخواه در جاهای دیگری خرج میشود.
  • كارمند IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خوبشد اين دوبيماربودن وپول نداشتند كه تمام دنيا فهميدن ازبيمارستان اخراج شدن چراكه همين مسئول درزمان تصديش درجاي ديگر يك هزار كارگر را اخراج كرده واب از اب تكان نخورده
  • كارمند IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خدارا شوكر كه ماكارمندان وگارگران هميشه درصحنه وسپر بلاي مسئولين هستيم اگر مانبودم مديران چه خاكي برسرمي ريختن
  • كارمند IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    اگر به كارنامه مديريت نگاه كنيد خواهيد ديد كه اخراج كردن دور انداختن وازصحنه خارج كردن افرادتوسط اين مدير به هربهانه اي كارعادي است واب از اب تكان نمي خورد چراكه كارمند وبيمار بدبخت هميشه توسري خور است
  • كارمند IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خدارا شكر كارمند وگارگر هميشه سپر بلاي مديران هستند وهر بلاي بخواهند برسر اين قشر ضحمت كش مي آورند چراكه هيچ كسي به داد اين افراد نمي رسد
  • كارگر شركتي IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    خدا به داد مابرسد اگر دستور مدير ويا مسئول خدمات را گوش نكنيم اخراج واگر هم گوش كنيم محكوم مي شوم آخر ماچه گناهي مرتكب شديم كه مجبوريم براي زن وبچه امان يك لقمه نان ببريم
  • امین IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    1 0
    از راننده و نگهبان درب ورود و آن کسانی که هماهنگی کردند بیمار از بیمارستان خارج شود(دکتر،پرستار،مسئول بخش) باید بیایند تو تلوزیون عذر خواهی و استعفاء دهندتو جهنم هم با بیمار اینگونه رفتار نمیکنند که تو بیمارستان......با بیمار میکنند
  • پزشک IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    این نمیتواند درست باشد خروج بیماران با نظر سر پرستار بخش انجام میشود، ضمنا 3-4 نفر رده پایینی را اخراج کردن هنر نیست که به عنوان حل مشکل به اطلاع مردم میرسانند.
  • کارمند وزارت بهداشت IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
    0 0
    اگر بیمار اول خدمات درمانی دریافت و از بیمارستان ترخیص شده است چرا مجدد در بیمارستان فیروزآباد تحت درمان قرار گرفته است؟ مشخص است که معاون وزیر دروغ می گوید . نمایندگان مجلس باید همت کنند و از حقوق شهروندی ملت دفاع کنند و وزیر بهداشت را برکنار نمایند.
  • بدون نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
    0 0
    اگه مریض شدین تو خونتون بمیرین که مرگ با عزت بهتر از رها شدن توبیابان
  • بدون نام IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
    0 0
    عذر بدتر از گناه وزير و نتيجه بدبخت شدن دو كارمند نگون بخت
  • بدون نام IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
    0 0
    مگر اين كارمندان رده پائين بيمارستان با بيماران پدركشتگي داشته اند يا به جيب آنها ضرر رسيده كه سر از خود اينكار را بكنند . اين اولين بار نيست كه مسئولين براي شانه خالي كردن از مسئوليت ها و حفظ پست ها دروغ هائي چنين آشكار مي گويند . كاش قدري انسان بوديم ...
  • مانی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
    1 0
    اول باید رئیس بیمارستان رواخراج کرد بعد اونیکه اون رئیس رو انتخاب کرد چراایرانی هاانقدر ..........
  • روح اله IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
    0 0
    نمیدونم چرا یاد حادثه قطار نیشابور افتادم