تشکیل کارگروه تدوین نیازهای آموزشی روابط عمومی‌های استان کرمان

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: با تاکید استاندار کرمان و با توجه به نیاز مدیران و کارشناسان روابط عمومی، فهرست جامعی از ضرورت‌ها و نیازهای آموزشی دست‌اندرکاران روابط عمومی تنظیم و تدوین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی اسدی‌زاده در دیدار با مدیر آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان تاکید کرد: بروزرسانی و حذف و اضافه کردن عناوین و سرفصل‌های دوره‌های آموزشی رشته شغلی مدیران و کارشناسان روابط عمومی ضرورت دارد.
دبیر شورای هماهنگی روابط ‌عمومی‌های استان تصریح کرد: باید با تشکیل کارگروه "تدوین نیازهای آموزشی روابط عمومی‌های استان" و اخذ نظرات، پیشنهادات و سرفصل‌های پست سازمانی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، قضایی، دانشگاهی و ... و انجام نیازسنجی آموزشی، به یک لیست و تقویم آموزشی برسیم.
در ادامه این دیدار مدیر آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان با قدردانی از اهتمام مدیرکل روابط عمومی استانداری در برگزاری دوره‌های آموزشی خصوصاً دوره فن بیان و آئین سخنوری گفت: از بروزرسانی دوره‌های آموزشی و مشخص شدن نیازهای آموزشی مدیران روابط عمومی استان استقبال می‌کنیم و آماده هرگونه همکاری برای ارتقای سطح علمی و عملی و حرفه‌ای دستاندرکاران روابط‌ عمومی استان هستیم.
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1678526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =