«کتابخانه زائر» عنوان نرم افزاری است با 80 کتاب کاربردی- آموزشی ویژه زائران حج تمتع و عمره مفرده که به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تولید و در اختیاز زائران قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، «کتابخانه زائر» نرم افزاری حاوی 80 کتاب کاربردی- آموزشی ویژه زائران حج تمتع و عمره مفرده به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت تولید شد. این کتابخانه مشتمل بر آثار آموزشی و مورد نیاز زائران با موضوع‌های «اسرار و معارف حج، تاریخ و اماکن مکه و مدینه، احکام و مناسک حج، خاطرات و سفرنامه‌ها» در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.

امکانات ویژه جستجو، قابلیت اتصال به دایرةالمعارف‌ها و کتب مرجع از مزایای این کتابخانه دیجیتالی به شمار می رود. این نرم افزار همچنین، مشتمل بر 200 تصویر از اماکن و مساجد مکه مکرمه و مدینه منوره است. 80 نرم افزار ویژه تلفن همراه مشتمل بر 30 حلقه فیلم آموزشی برای زائران عمره و تمتع از دیگر ویژگی های این نرم افزار است.

«کتابخانه زائر» با همکاری مرکز کامپیوتری نور تولید شده است که در هفته حج در اختیار زائران اعزامی به حج تمتع امسال قرار می‌گیرد.

حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت در آینده نزدیک، نرم افزارهای کتابخانه جامع حج، کتابخانه های اسرار و مناسک، اعتقادات و پاسخ به شبهات، اماکن و آثار اسلامی، سفرنامه ها و خاطرات و عتبات عالیات و سوریه را تولید و در اختیار علاقمندان این حوزه قرار می دهد.

291/60

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 172978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =