از احتمال ریاست رئیسی بر مجمع تشخیص مصلحت تا بخشش زمین‌های رایگان توسط شهرداری/ پربازدیدهای ۲۰ تیر

در ۲۰تیرماه، اخبار مربوط به دو نامزد ناکام ریاست جمهوری، ابراهیم رئیسی و محمدباقر قالیباف پربازدید بود. یکی احتمال داده شد به مجمع تشخیص مصلحت برود و دیگری، بخشی دیگر از صورت‌حساب خاصه‌بخشی‌هایش، درآمد!

سخنان امروز رئیس جمهور، پربازدیدترین و مهمترین مطلب سرویس سیاسی بود. روحانی گفت: نباید از عده‌ای که به ناحق بلندگوهایی بزرگ دارند بترسیم. برای مخاطبان این سرویس هم مهم بود بدانند ابراهیم رئیسی بر صندلی آیت‌الله هاشمی تکیه خواهد زد؟ در این سرویس نقل قول دیگری از امام جمعه مشهد پربازدید بود. علم‌الهدی گفت: مغرضانه یک جمله تند از کلام من می‌گیرند منتشر می‌کنند. مشهد جای تفریحات شادمان‌ساز نیست!

توصیه صندوق بین‌المللی پول به آلمان‌ها پربازدیدترین خبر اقتصادی بود. صندوق پیشنهاد کرد سن بازنشستگی را به بالای ۶۷ سال افزایش دهید! در این سرویس راه نجات از بحران‌ بانکی هم معرفی و پربازدید شد. همچنین معرفی اولین مدیرعامل زن ایران‌ایر بازدید زیادی به همراه داشت.

در سرویس فرهنگ و هنر مبارزه بازیگر پیشکسوت با سرطان بازدید زیادی به دنبال داشت. همچنین خبر میزبانی ۲۴ شهر از ۵۸ کنسرت در قالب ۱۰۲ اجرا پربازدید بود.

در سرویس جامعه، پربازدیدترین خبر باز هم به ماجراهای شهر تهران مربوط بود. جایی که افشاگری عباس جدیدی از زمین‌هایی که شهرداری رایگان واگذار کرده و از حوزه علمیه تا باشگاه اسب‌سواری سخن به میان آورده. برای مخاطبان این سرویس هم جذاب بود بدانند چرا مادرها فرزندشان را به سمت چپ بغل می‏‌کنند؟ در این سرویس افشاگری دیگری در حوزه شهری هم بازدید زیادی داشت و مردم از فاش شدن فهرست سوله‌های واگذار شده مدیریت بحران که قالیباف آن‌ها را تکذیب‌ کرده‌بود لذت بردند.

مخاطبان سرویس بین‌الملل از شنیدن خبر مرگ یکی از بزرگ‌ترین آدم‌کشهای روی زمین خوشحال شدند چون بالاخره پس از چند روز خبر مرگ ابوبکر البغدادی تأیید شد. در این سرویس افشای توافق محرمانه قطر با کشورهای عربی هم بازدید زیادی داشت. پس از آن، انتشار خبر اولین پیام ملک سلمان به ولیعهد سابق سعودی بعد از برکناری هم بازدید زیادی به همراه داشت.

در سرویس فناوری اطلاعات داستان غم‌انگیز مردمی که استارتاپ به اشتراک‌گذاری چتر را نابود کردند مخاطبان را به گریه انداخت.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 685741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
    5 1
    ...ایشون باید همون تولیت آستان بمونه. هم برای مردم و هم برای خودش و هم برای آستان بهتره