از احتمال وزیرشدن همسر مرحوم سیداحمد خمینی تا اخراج محقق ایرانی از آمریکا/ پربازدیدهای  ۲۲تیر

در ۲۲تیرماه، پربازدیدترین اخبار به رایزنی درباره کابینه آینده از جمله احتمال حضور همسر مرحوم سیداحمد خمینی اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی برای مردم مهم بود بدانند آیا همسر مرحوم سیداحمد خمینی وزیر می‌شود؟ همچنین کنایه‌ انصاری‌ به‌ رئیسی پربازدید بود که گفت: برنامه‌هایتان را برای دولت‌ بفرستید. در این سرویس طعنه محمد هاشمی به قالیباف هم مخاطب داشت که گفت: وقتی چند دلال دور خودت جمع کنی که در زمان انتخابات به کمکت بیایند...

در سرویس اقتصادی خبر رقابت شل و توتال بر سر تصاحب ابر میدان نفتی ایران بازدید زیادی داشت. همچنین قیمت انواع محصولات جک در نمایندگی و بازار پربازدید بود و یک سئوال اساسی هم بی جواب ماند: مخالفان امروز توتال، چرا در دوره سوءاستفاده‌های دولت احمدی‌نژاد ساکت بودند؟

در سرویس فرهنگ و هنر احساس بازیگر زن، زمانی که مسی به ایران گل زد را مردم پسندیدند. همچنین افشای دلیل برخورد تند حمید سمندریان با بازیگر «معمای شاه» پربازدید بود و اعتراض به توقیف فیلم‌ها هم برای مخاطبان جذاب به شمار می رفت که خواندند.

در سرویس اجتماعی پربازدیدترین خبر به بازگشت برنامه ‌ثریا با حمله به توافقنامه ‌پاریس اختصاص داشت. کارشناسان‌ ایرانی در این برنامه گفتند: تغییر اقلیم و گرمایش‌جهانی واقعی‌ نیست! همچنین واکنش ربیعی به خبر قتل دلخراش آتنا در پارس‌آباد پربازدید بود که گفت: ما را تکان داد و به یاد ستایش افتادیم. در این سرویس همچنین ورود ریزگردها به تهران و ناسالم شدن هوای اصفهان هم پربازدید بود.

در حوزه اخبار بین الملل واکنش توئیتری جان‌کری به بازداشت و اخراج محقق ایرانی در آمریکا بازدید زیادی داشت. همچنین نامۀ ۳۸ ژنرال آمریکایی به ترامپ دربارۀ برجام پربازدید بود و واکنش کاخ سفید به طرح استیضاح ترامپ هم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد.

در سرویس طنز هم یک روزنامه متلک شیرین به رئیسی و رسانه ملی گفت که بازدید زیادی در پی داشت.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 686403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =