در ۱۸شهریور، مصادف با عید سعید غدیرخم، مطالب پربازدید، بیشتر درباره اخبار تاریخی بود. البته گفت‌وگوی خواندنی محمدجواد ظریف با خبرآنلاین در سرویس بین‌الملل هم بسیار خواندنی بود.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین مطلب به گزارشی درباره روزگار متفاوت فرزندان آیت‌الله هاشمی بعد از مرگ پدر اختصاص داشت. پس از آن، در خبر پربازدیدی نیویورک دیلی‌نیوز نوشت: ژنرال قاسم سلیمانی عامل اصلی پیروزی بشار اسد است. همچنین نقل قول پربازدیدی از موسوی‌تبریزی منتشر شد که گفته بود: صداوسیما به‌عمد مداحی های خاص پخش می‌کند.

در سرویس اقتصادی خبری درباره تخلیه حباب یورو در بازار ارز پربازدید شد. پس از آن، مردم فهمیدند برای خرید خودروی جک چقدر باید هزینه کرد؟ همچنین یک پیش بینی پربازدید اعلام کرد سپرد‌ه‌ها به بازار مسکن و بورس می‌آید!

در سرویس فرهنگی پیش‌بینی فرزاد حسنی در «خندوانه» پربازدیدتر از سایر مطالب بود: به سن ۶۰ سالگی نخواهم رسید! یک مطلب تاریخی و مذهبی هم پربازدید بود که توضیح می داد چرا ولایت باید به علی (ع) سپرده می‌شد؟ در این سرویس خبر ابراز تاسف انجمن مستندسازان نسبت به برگزاری یک جشن سینمایی هم بازدید زیادی در پی داشت.

در سرویس جامعه، گزارشی درباره بازی مرگ‌بار «نهنگ آبی» و آن شیری که آدم می‌خورد! بازدید زیادی داشت. پس از آن، اعلام شد نگرانی از گود «برج میلاد» به شورای شهر پنجم هم رسید! همچنین دراین سرویس هشدار رئیس اورژانس اجتماعی هم پربازدید بود که گفت: اخبار و فیلم‌های «نهنگ آبی» را منتشر نکنید!

در سرویس بین الملل گفت‌وگو با ظریف دربارۀ مشقت‌های سفیر شدن، تغییر و تحولات وزارت‌خارجه و بالاخره دست دادن با جبیر پربازدیدترین مطلب روز بود. همچنین انتشار بیانیۀ ۴ کشور عربی علیه قطر مطلبی بود که بازدید زیادی را به خود اختصاص داد و خبر اعلام یک روز عزای عمومی در لبنان هم پربازدید شد.

در سرویس طنز هم دختران با جدیدترین شیوه شوهریابی آشنا شدند.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =