از رای نمایندگان مجلس آمریکا به مذاکره با ایران تا نفوذ یک زن در صف اول نماز جمعه/ پربازدیدهای ۲۴تیر

در روز شنبه ۲۴ تیر، پربازدیدترین خبرها درباره رای نمایندگان مجلس آمریکا به مذاکره با ایران بود.

در سرویس سیاسی برای مخاطبان مهم بود بدانند چگونه یک زن به صفوف اول نمازجمعه تهران راه پیدا کرد؟ پس از آن گزارشی درباره خطرِ انشقاق، بیخ گوش اصلاح‌طلبان پربازدید بود که نشان داد پرونده اختلافات باز شد. همچنین گزارشی که دنبال جواب این سوال بود بازدید زیادی داشت: مجلسی‎ها منتظر معرفی چه وزرایی هستند؟

در سرویس اقتصادی خبر پربازدیدی عنوان کرد کره‌جنوبی در ایران سوپرمارکت می‌زند و در پربازدیدترین خبر پس از آن، پیش بینی ورود ۲ خودروی تایوانی تا ۳ ماه آینده به ایران برای مخاطبان جذاب بود. همچنین خبر آمد کاهش سودبانکی جدی شد.

در سرویس فرهنگی، اظهارنظر علی مطهری درباره ۲ فیلم «ماجرای نیمروز» و «اکسیدان» پربازدید بود. همچنین نقل قولی از مجید انتظامی در صدر خبرهای مهم نشست که درآن، این آهنگساز گفته بود: آیت‌الله بهشتی گفت مگر بتهوون برای کارش فتوا گرفت؟

خبر پربازدید و تاسف‌بار امروز در سرویس جامعه تایید مرگ «مریم میرزاخانی» بود. ملکه ریاضی ایران معادله مرگ را خیلی زود حل کرد و به دیار باقی شتافت. همچنین برای مردم مهم بود بدانند تتلو از پیکر بی‌جان «آتنا» چه می‌خواهد؟ بقیه خبرهای پربازدید درباره حادثه تیراندازی در مترو شهرری و حمله مردی با قمه به یک روحانی بود.

در سرویس بین‌الملل هم مردم می‌خواستند بدانند مسافر ناشناس اتومبیل ولادیمیر پوتین چه کسی بود؟ خبر مهم دیگر در این سرویس این بود که مجلس نمایندگان آمریکا به گفتگو با ایران رأی داد. رئیس جمهور تازه ایالات متحده هم تعارف را کنار گذاشت و در اظهارنظر پربازدیدی گفت: در مقابل دریافت میلیاردها دلار در نشست ریاض شرکت کردم!

در سرویس آی.تی یک مدیر نرم افزار یارانه‌ای اعلام کرد: توقف حملات سایبری توسط ترکیبی ازانسان و ماشین ممکن می‌شود!

در سرویس طنز هم مردم از رمزگشایی از نامه اخیر احمدی‌نژاد خندیدند چرا که او نوشته بود: چرا ما رو می‌زنید؟

 

57231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =