در ۱۹شهریورماه، روایتی تاریخی از دلیل درگذشت آیت‌الله طالقانی بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین مطلب، جوابی بر این پرسش تاریخی بود: مرگ مشکوک آیت‎الله طالقانی، کار روس‌ها بود یا انگلیس‎ها؟ همچنین خبر پربازدید دیگر حکایت از آن داشت که ساختمان سوهانک کمیته امداد امام به دولت فروخته شد. در این سرویس نقل قولی از چمران هم پربازدید بود که گفت: میرسلیم کنار می‌رفت، بعدش می‌گفت ۱۰ میلیون رأی رئیسی مال من بود!

در پربازدیدترین مطلب سرویس اقتصادی، مخاطبان نظر دادند اثر کاهش نرخ سود بانکی روی بازار اجاره را چطور می‌توان خنثی کرد؟ همچنین خبر خوش مَسکنی وزیر راه برای گروه‌های کم‌درآمد بازدید زیادی داشت و انتشار خبر خواسته صنف ماءالشعیر از دولت هم توجه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگی، خبر درخشش ایرانیان در ونیز و کسب ۲ جایزه برای نوید محمدزاده و وحید جلیلوند توانست مخاطبان را به خود جلب کند. همچنین اظهارات جنجالی جنیفر لارنس درباره ارتباط ترامپ و توفان‌های اخیر بازدید زیادی را کسب کرد. گفت‌و‌گو با بیژن کامکار و این نقل قول که عاقبت به خِیرترین نوازنده ایران منم نیز پربازدید شد.

در سرویس جامعه برای مخاطبان مهم بود بدانند «نهنگ آبی» نوجوانان ایرانی را هم طعمه می‌کند؟ پس از آن، اظهارات شهردار تهران در باره انتصاب معاون خود که نامش در لیست املاک نجومی است، بازدید زیادی داشت. پربازدیدترین خبر بعدی هم به خبر سقوط سواد ایرانی‌ها اختصاص داشت.

در سرویس بین‌الملل خبر پربازدید به اولین حضور علنی فرمانده حزب‌الله اختصاص داشت. پس از آن، انتشار خبر حضور خانم سخنگو با پوشش اسلامی در ریاض بازدید زیادی داشت و خبر پربازدید دیگر هم حاکی از این بود که وزیر دفاع آلمان همتای روس خود را مبهوت کرده است.

در سرویس طنز هم متلک جدید یک روزنامه به حسین شریعتمداری، رئیسی و تاج بازدید زیادی به خود اختصاص داد.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =