برج آزادی تهران با گلونی لری پوشیده می شود

شهردار خرم‌آباد گفت : با هماهنگی بعمل آمده در روز خرم‌آباد برج آزادی تهران بوسیله گلونی پوشیده می شود .

سید احمد موسوی: به گزارش خبرآنلاین لرستان ، داریوش بارانی بیرانوند دقایقی پیش در نشست خبری با خبرنگاران گفت : اولین رسالت شهرها در بدو تشکیل حوزه تنظیف است و در گامهای بعدی شهر وقتی دوام خواهد گرفت کارهای عمرانی مهم شمرده خواهند شد .

وی با بیان اینکه عالی ترین رسالت مدیریت شهری در همه دنیا حوزه فرهنگی است اظهار داشت : شهرهای ممتاز در سطح جهان به رویدادهای فرهنگی شناخته میشوند بنابراین مدیریت شهری میبایست عالی ترین رسالت خود را حوزه فرهنگی قرار دهند و در این دوره این مسیر برای مدیریت شهری اولویت است.

بارانی ادامه داد : شهرداری خرم آباد بعنوان شهرداری مرکز استان نیز بایستی بازیگردان اصلی فرهنگی منطقه باشد در همین راستا با شعار شهر فرهنگ مبنا و شهردار رویداد محور کار را آغاز نمودیم و مبنای کار را با برداشتن مرزها ، حوزه فرهنگی قرار دادیم .

شهردار خرم‌آباد با اشاره برنامه های روز خرم‌آباد گفت : برای اولین بار قصد داریم با هماهنگی های لازم برج آزادی تهران را نورپردازی نماییم .

وی تصریح کرد: برای این کار جلسات متعددی در تهران برگزار نمودیم که با حمایت و موافقت دکتر اسماعیلی وزیر ارشاد به تایید رسید که جا دارد از جناب وزیر تشکر و قدردانی نماییم .

شهردار خرم‌آباد ادامه داد : در شب ۲۰ اردیبهشت بمدت بیش از ۳ ساعت موسیقی متنوع لری پخش میشود همچنین برج آزادی با گلونی لری پوشیده خواهد شد فرش لری نیز به نمایش گذاشته خواهد شد و شبی بیاد ماندنی در قالب دیوار نگاره ها برای معرفی ظرفیتها و قابلیت های لرستان در برج آزادی به ثبت خواهد رسید .

بارانی تاکید کرد : مراسم اصلی روز خرم‌آباد نیز روز ۲۳ اردیبهشت در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد با حضور پرشور مردم خرم‌آباد با اجرای برنامه های متنوعی برگزار می گردد.

شهردار مرکز استان اجرای برنامه طنز سیقاف را دیگر برنامه فرهنگی مدیریت شهری اعلام کرد و گفت: این برنامه که با موضوع طنز و در قالب شوخی با مدیریت شهری می‌باشد در روز ۲۵ اردیبهشت با مشارکت هنرمندان استان برگزار می گردد .

داریوش بارانی در پایان تاکید کرد: اهداف و رویکرد برنامه های فرهنگی معرفی فرهنگ غنی و ظرفیت‌ها و پتانسیل ها و تاریخ کهن لرستان به مردم سراسر کشور خواهد بود .

در این جلسه علی افروزه مدیر روابط عمومی شهرداری مرکزی خرم‌آباد نیز حضور داشت که جا دارد در خصوص هماهنگی برگزاری این نشست از وی تقدیر و تشکر نماییم .

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =