نیاز مبرم به ترمیم زیر ساخت و آسفالت مسیرهای روستایی شهرستان کرخه 

بعد از بارانهای اخیر در کرخه،راه های روستایی و در راس آنها مسیر ۳۸ روستای آهودشت نیاز وافر به آسفالت دارد

یوسف منصوری: با توجه به بارش باران های کم سابقه در چند روز گذشته، مسیرهای مواصلاتی و روستایی تخریب و تردد در آن به سختی می انجامد. کیفیت پایین این جاده ها در گذشته و اکنون پس از بارانهای اخیر، نارضایتی های فراوانی از طرف مردم منطقه ۳۸ روستا را در پی دارد.


بیش از ۴۰ روستا درمسیر آهودشت، واقع در بخش مرکزی شهرستان کرخه( استان خوزستان) وجود دارد و تردد ماشینهای شخصی و کشاورزی در آن محدوده مفرط است. مشاهدات عینی از کیفیت مسیر آهودشت، تاسف بار بود. دانش آموزانی مجبور می شوند تا با ماشین های سواری و حتی وانت با هزینه شخصی برای ادامه تحصیل به مدارس مورد نظر و بعضی از آنها به ( مرکزشهرستان) مسافتی چند کیلومتری را طی می کنند.و با خرابی مسیرها، هزینه کرایه ها صعودی شده است که اغلب دانش آموزان و دانشجویان از قشر کم در آمد هستند.

یکی از اهالی روستا با گله مندی از این موضوع گفت؛ به دلیل ترددهای زیاد وسائل نقلیه از این مسیر، (۱۵ کیلومتری) زیر سازی جاده طبق قانون و نظارت مستمر کارشناسان در حین اجرای کار تا پایان مراحل نهایی صورت بگیرد تا بهره مندی از آن با کیفیت مفید و مطلوب تری برای چندسال صورت بگیرد و کمتر شاهد خرابی مسیر باشیم.


اهالی ولایت مدار و انقلابی خطه ی آهودشت از محمد کعب عمیر نماینده مجلس شورای اسلامی، مسئولان دولتی اعم از شهرستانی و استانی، درخواست ورود جدی و رسیدگی به این امور را دارند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =