زنده نگهداشتن یاد شهدای منا و پاسخی که ظریف به مفتی وهابی داد/ پربازدیدترین اخبار ۱۷شهریور

پربازدیدترین اخبار امروز 17 شهریور به واکنش مسئولان بلندپایه ایرانی به سالروز فاجعه منا مربوط بود. بیانات رهبر انقلاب و رئیس جمهور درباره وقاحت و بی‌شرمی حکام سعودی و اراده ایران برای پیگیری فاجعه منا، از اصلی‌ترین اخبار امروز بود.

اصلی‌ترین اخبار سیاسی امروز با بیانات مقام معظم رهبری درباره عربستان سعودی شروع می شود.  رهبر انقلاب فرمودند: چقدر حکام سعودی وقیح و بی شرمند

رئیس جمهور نیز در جلسه امروز هیات دولت، با انتقاد از عملکرد حکام عربستان سعودی گفت: دولت و نظام هرگز از خون شهیدان منا نخواهند گذشت. در بین پربازدیدترین اخبار سیاسی امروز، تصویری از منقلب شدن حال رهبری هنگام شنیدن گزارش فاجعه منا هم به چشم می‌خورد. فرزندان آیت الله طالقانی هم گفته اند: ۳۷سال است به فوت‌ پدرمان مشکوکیم.

حواشی عضویت ایران در FATF هم یکی از اصلی ترین اخبار اقتصادی امروز بود. کاربران خبرآنلاین راهکارهای پیوستن ایران به بانک های جهانی بدون مبارزه با پولشویی را خواندند. آنها همچنین خواستند بدانند عضویت در FATF کشور را از دام تحریم ها نجات می دهد؟ دوراهی انزوای مالی یا تعامل جهانی هم مطلب دیگری بود که برای مخاطبان اقتصادی ما، مهم شمرده می شد، چون روی آن کلیک کردند.

بیرون آمدن مرده‌ها از قبرها در رامسر پس از سیل و آبگرفتگی از پربازدیدترین اخبار صفحه اجتماعی خبرآنلاین بود.
همچنین گزارشی درباره نیاز زنان مطلقه به انبار کالاها و کانتینر‌های اجاره ای در جنوب تهران هم بازدید خوبی در این عرصه داشت و  بلیت فروشی برای جشن رقص در تهران دهان مخاطبان را باز گذاشت.

در عرصه اخبار بین الملل پاسخی که ظریف به مفتی وهابی داد از پربازدیدترین خبرهای روز بود. همچنین پاسخ ایران به اظهارات ولیعهد عربستان نشان داد عربستان سعودی وارد فاز تخاصم با ملت بزرگ ایران شده.
در آن سوی دنیا هم نماینده ضدایرانی کنگره آمریکا لایجه ممانعت از پرداخت پول به ایران را ارائه کرد که نشان می دهد قصه برجام، همچنان سردراز دارد.

حتی در عرصه فرهنگ هم خبر رسید دشمنی اهل ینگه دنیا ادامه دارد چون آمریکایی ها به خواننده ایرانی ویزا ندادند اظهارات رضا کیانیان به یارانه 45 هزار تومان هم در کنار خبر درگذشت فرهنگ شریف نوازنده صاحب سبک ایرانی، از اخبار پربازدید امروز بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فاطمه حسینی RO ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۸
    0 0
    روح شهدای منا شاد و یادشان گرامی امسال اولین سالگرد عروجشان به ملکوت اعلی خدا به باز ماندگانشان صبر عطا کند