از حوادث مرگبار متروی تهران تا عکس‌های یادگاری سیاستمداران/ پربازدیدترین اخبار ۱۸شهریور

پربازدیدترین اخبار امروز 18 شهریور 95 بیشتر درباره رویدادهای مرگبار متروی تهران بود. ریزش‌های مکرر تونل و مرگ کارگران در کنار خبر احتمال خرابکاری در مترو، بیشترین بازدید را داشت. در کنار این اخبار، عکس یادگاری گرفتن سیاستمداران دو جناح با یکدیگر برای مخاطبان جذاب بود.

در صدر اخبار پربازدید امروز تصویری تاریخی و ماندگار از آیت‌الله طالقانی قرار دارد و اتفاقا مطلب پربازدید بعدی هم تصویری است از حسین فریدون و علم‌الهدی در حرم امام رضا(ع).

و اما واکنش نایب رئیس اول مجلس به سخنان علم الهدی که او را خائن خوانده بود برای اهل سیاست جالب توجه بود. جایی که پزشکیان گفته بود: اینها فقط احمدی نژاد را همه فن حریف دیدند.

ماجراهای سیاسی حتی به سرویس اقتصادی هم رسیده و مطلبی که سئوال می کند همه جهان اشتباه می کنند جز کره شمالی و چند دلواپس ایرانی؟! در عرصه اقتصادی از همه اخبار پربازدیدتر بود.
پس از آن اعتراض اعضای پیمان امنیتی آمریکا و اسراییل به همکاری FATF با ایران  هم برای خوانندگان جذاب بود و در نهایت پیش بینی کاهش قیمت خودرو اخبار پربازدید حوزه اقتصادی را تکمیل کرد.

در حوزه اخبار فرهنگی هم بستری شدن مجری معروف تلویزیون به دلیل ابتلا به سرطان پربازدیدترین خبر امروز بود.
مناظره جنجالی در باره لغو کنسرت‌ها در تلویزیون هم برای مخاطبان خواندنی بود تا به همراه تازه‌ترین عکس‌های ابوالفضل پور عرب در کنار سمیرا حسن‌ پور اخبار پربازدید سرویس فرهنگ وهنر را تشکیل دهد.

اما سخنان جنجالی مدل ۲۷ساله‌ای که در مشهد بازداشت‌ شد به مذاق مخاطبان سرویس جامعه ما خوش نشست.
اخبار مکرر ریزش تونل های متروی تهران و دفن شدن کارگران در زیر آوار مترو به همراه احتمال وجود خرابکاری در حوادث مترو بسیار پربازدید بود.

در عرصه بین الملل هم رویترز برخی از جزئیات توافق روسیه و آمریکا در خصوص سوریه را فاش کرد.
واکنش مسئولان دستگاه دیپلماسی ایران به بیانات اخیر برخی سران بی خرد منطقه نیز در صدر اخبار پربازدید بین المللی بود.
پاسخ سخنگوی وزارت خارجه به اظهارات تازۀ عادل الجبیر  و واکنش ایران به اظهارات دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس از جمله این مطالب بود.

آیفون 7 هم با قیمتی نجومی به بازار ایران وارد شد تا گوشی بازها، به نان و نوایی نو برسند.

کاریکاتور مدل جدید طلاق! هم زهرخندی بر لبان مخاطبان نشاند.


57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =