راه شهدا را ادامه بدیم چه در بعد نظامی و چه در بعد اخلاقی و رهرو شهدا باشیم

به مناسبت سالگرد شهادت امیرسرلشکر خلبان احمد کشوری و روز هوانیروز امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه حجت الاسلام احمد قاسمی ،فرمانده حفاظت به همراه جمعی ازکارکنان پایگاه هوانیروز از سرای سالمندان ارم کرمانشاه بازدید کردند.

پویا لطیفی : امیر سرتیپ دوم یوسف قربانی فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه دربین سالمندان گفت : سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید کشوری را تبریک و تهنیت عرض میکنم و همچنین روز هوانیروز رو به همه عزیزان تبریک میگوییم و به همین مناسبت به خدمت پیشکسوتان خودمان بزرگان خودمان که در این مجتمع اسکان دارند آمده ایم .

قربانی افزود : وقتی که داخل مجموعه اومدیم حس کردیم اینجا یک گنجینه هست و از همان بدو ورود به به خادمین و کسانی که در این مجتمع کار میکنند تشکر میکنم.

وی گفت: الحق و الانصاف جای خوبی رو برای این بزرگان پیشنهاد کرده اند ما هرچه داریم از بزرگان داریم امروز ما در مرزهایمان امنیت بر قرار میکنیم و اینجا هم کمتر از امنیت نیست و باید اینجا هم امنیت برقرار کنیم.

فرمانده پایگاه هوانیروز کرمانشاه گفت: خصلتی که شهید کشوری داشت سرکشی به اقشار مردم بودما تلاش مان بر این است که راه شهدا را ادامه بدیم چه در بعد نظامی و چه در بعد اخلاقی و راهرو شهدا باشیم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =