زندگی دو آیت‌الله، نگرانی تازه دلواپسان و .../ پربازدیدترین مطالب و اخبار ۲۰شهریور

حاشیه‌های رد صلاحیت آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری 92 تمامی ندارد. اخباری که درباره او و مرحوم آیت‌الله طالقانی در خبرآنلاین منتشر شد برای امروز 20 شهریور، بسیار پربازدید بود.

حواشی زندگی دو آیت الله یکی هاشمی رفسنجانی و دیگری مرحوم طالقانی، پربازدیدترین اخبار امروز سیاسی خبرآنلاین بود. این که  چرا 10 فرزند آیت الله طالقانی دیگر دور هم جمع نشدند برای مخاطبان جالب بود و دو خبر درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی، یکی درباره حواشی زندگی و ماجرای رد صلاحیت هاشمی و دیگری اظهارات او در سفر به مشهد که گفته بود رفتن به مشهد بدون مرحوم آیت الله واعظ طبسی صفا ندارد هم بسیار بازدید داشت.

نرخ گذاری برای دو محصول سایپا در خارج از کشور هم پربازدیدترین خبر اقتصادی بود. همچنین درخواست کنندگان جوان وام مسکن خواستند بدانند تسهیلات شبه قرض الحسنه ای که به خانه اولی ها داده می شود چه مزه ای دارد.

پرطرفدارترین کالاهای ایرانی در انگلستان هم مخاطبان زیادی را به خود مشغول کرد تا در بین پربازدیدترین های امروز اقتصادی جا بگیرد.
در سرویس فرهنگ و هنر خبرآنلاین ابتلای بازیگر پیشکسوت به سرطان ریه پربازدیدترین خبر روز بود. پس از آن،  نمک پاشی و شیرین زبانی یک بازیگر توجه مخاطبان را جلب کرد تا در کنار  تصویری از الناز شاکردوست در کنار لیلی گلستان کلکسیون اخبار پربازدید بازیگران در این سرویس تکمیل شود.

ولی در اخبار اجتماعی  میراث پربحث هیتلر پس از 37 سال همچنان خبرساز و پربازدید بود. قیمت خیره کننده اسانس گل محمدی هم توجه مخاطبان را به خود جلب کرد تا گردشگران هم برای خبر مظنه هتل های چند کشور خارجی ارزش زیادی قائل شوند.

در حوزه بین الملل اظهارات وزیرخارجه عربستان در آنکارا درباره ایران پربازدیدترین خبر روز بود.
ناظران هم که ایستاده بودند تا ببینند اولین تصمیم رئیس جمهور جدید ازبکستان چیست، قانع شدند که میرزایف ساز مخالف با سیاستهای رئیس جمهور سابق را حسابی کوک کرده است.

یک تحلیل گر سیاسی هم  علت نگرانی دلواپسان از تعامل ایران با FATF را بیان کرد.

امروز، گوشی بازها هم خواستند بدانند آیفون 7 چه شکل و شمایلی دارد. 

مخاطبان طنز و کاریکاتور خبرآنلاین هم از دیدن  متلک یک روزنامه به خسرو معتضد و مهدی چمران مشعوف شدند و روی آن کلیک کردند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 577813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =