تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

خرید پارتیشن شیشه ای تترافرم برای کسانی که به دنبال مدرن و امروزی ساختن محل کار و خانه خود هستند، راه حل ایده آلی است.

می توان با استفاده از خدماتی که شرکت تترام در زمینه پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره به مشتریان خود ارائه می دهد، علاوه بر ایجاد حریم خصوصی، زیبایی بصری را نیز فراهم کرد. پارتیشن شیشه ای تترافرم حداکثر انتقال نور را فراهم می کند و فضا را روشن و مطبوع می سازد. علاوه بر این، پارتیشن های شیشه ای بسیار انعطاف پذیر هستند و می توان به راحتی و با اضافه کردن نورپردازی ظریف و جزئیات خلاقانه آن را متفاوت ساخت. همچنین با استفاده از شیشه رنگی تترافرم و حک لوگوهای شرکت بر روی شیشه، می توان پارتیشن شیشه ای را متناسب با دکوراسیون شرکت طراحی کرد.
شفافیت شیشه فضای دفتر را مدرن می کند. در عین حال با استفاده از پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره می توان صدا را تا حد قابل قبولی فیلتر کرد. استفاده از پارتیشن شیشه ای در طراحی پلان باز می تواند حریم خصوصی را نیز حفظ کند. این مزایای پارتیشن شیشه ای به شما کمک می کند تا بتوانید به روشی هوشمندانه و مقرون به صرفه چیدمان فضای اداری و یا منزل خود را تغییر دهید.

پارتیشن های شیشه ای معمولا به دو صورت تک جداره و دوجداره ساخته می شوند. اگرچه هر دو نور طبیعی و عایق صوتی را ارائه می دهند، اما از جهاتی با یکدیگر متفاوت هستند.

در این مطلب کاربردهای مهم پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره و نحوه انتخاب پارتیشن مناسب را توضیح داده ایم که در ادامه خواهید خواند.

مزایای پارتیشن شیشه ای تک جداره چیست؟

پارتیشن تک جداره دارای یک شیشه است که در مسیر کف و دیوار ثابت شده است. نصب پارتیشن تکجداره در فضای کاری شما دارای مزایای مختلفی است از جمله:

  • پارتیشن شیشه ای تک جداره سبک تر از پارتیشن های دوجداره است و باعث می شود نصب آن ها سریع و آسان شود.

  • پارتیشن های تک جداره ظاهری باریک و جمع و جور دارند که آن ها را برای دفاتری با فضای کمتر ایده آل می کند.

  • یک گزینه بسیار مقرون به صرفه هستند و برای مشاغل با بودجه کمتر مناسب هستند.

کاربرد پارتیشن شیشه ای تک جداره

از آنجایی که شیشه‌های تک جداره نازک‌تر از شیشه‌های دوجداره هستند، برای دفاتری که تقسیم فضا نسبت به عایق کردن صدا ارجحیت دارد، گزینه بهتری هستند. همچنین برای کسانی که به دنبال نصب سریع و مقرون به صرفه پارتیشن‌های خود هستند، مناسب تر است؛ اما از آنجایی که تک جداره است امکان نصب کرکره وجود ندارد.

امکان استفاده از پارتیشن شیشه ای تکجداره در اندازه ها و شکل های مختلف وجود دارد. گزینه های مختلفی را می توان با تغییر کیفیت شیشه در پارتیشن شیشه ای تک جداره سفارش داد. به عنوان مثال، میزان عایق صدا را می توان با استفاده از شیشه های لمینت آکوستیک افزایش داد. اگرچه به اندازه شیشه دوجداره نیست، اما عایق کردن صدا تا ۳۸ دسی بل امکان پذیر است.

مزایای پارتیشن شیشه ای دو جداره چیست؟

پارتیشن های دو جداره از دو پنل شیشه ای تشکیل شده است. از آنجا که از اجزای آن ضخیم تر و بزرگ‌تر ساخته شده اند، دارای طیف وسیعی از مزایا هستند.

  • آن ها عایق بندی گرما و صدا را بسیار بهتر انجام می دهند، به این معنی که گرمای کمتری خارج می شود. اتاق برای مدت طولانی‌تری گرم‌ می‌ماند و در هزینه‌های گرمایش کسب‌وکارتان صرفه‌جویی می‌کند و انتشار کربن را کاهش می‌دهد.

  • در برابر آتش مقاوم تر هستند.

  • سطح بالای عایق صدا بودن، آن‌ها را برای اتاق هایی که در آن مکالمات و جلسات محرمانه برگزار می شود ایده آل می کند.

  • پرده‌ها را می‌توان برای حفظ حریم خصوصی بیشتر در طراحی استفاده کرد.

پارتیشن‌های دو جداره گران‌تر از پارتیشن‌های تک جداره هستند، اما عملکرد حرارتی و صوتی برتر آن‌ها باعث می‌شود که این هزینه ی اضافی برای مشاغلی که حفظ حریم خصوصی، بهره‌وری انرژی و ایمنی در برابر آتش را در اولویت قرار می‌دهند، ارزشش را داشته باشد.

پارتیشن شیشه ای تک جداره و دو جداره در کجا نصب می شوند؟

پارتیشن شیشه ای تک جداره و دوجداره را می توان در هر جایی که مناسب است نصب کرد، اما معمولاً رایج ترین مکان در محل کار است. از آنجایی که محیط های اداری بسیار شلوغ هستند، انتخاب پارتیشن شیشه ای دو جداره به تقسیم فضا و کاهش نویز کمک می کند. پارتیشن های شیشه ای تک جداره و دوجداره یک انتخاب محبوب برای موسسات طراحی پلان باز هستند که سطوحی از سر و صدا دارند که می تواند برای کارمندان آزاردهنده باشد. آن‌ها همچنین یک سبک بسیار ساده اما امروزی هستند که به راحتی در هر محل کار جای می گیرند.

هنگامی که می خواهید عایق صوتی قوی تری ایجاد کنید، لازم است اقدامات تکمیلی را در درهای شیشه ای انجام دهید، فتیله عایق صدا را روی چهارچوب درب قرار دهید و درزگیر را در زیر درب ها نصب کنید. نکته ای که باید در تمام پارتیشن های شیشه ای در نظر گرفته شود، انتخاب برند لوازم جانبی است. برندی که در این زمینه در دنیا حرفی برای گفتن دارد. با استفاده از بازو، قفل و لولاهای این برندها، خرابی ها به حداقل می رسد و در نتیجه سرویس های ناشی از خرابی لوازم جانبی، به حداقل می رسد. تترافرم حرفه ای ترین شرکت در ایران برای ارائه و نصب پارتیشن شیشه ای است.

پارتیشن شیشه ای تترافرم

در نهایت، پارتیشن شیشه ای مناسب برای فضای کاری و خانه شما بستگی به نیاز، بودجه، مقیاس و چیدمان فضای شما دارد. چه پارتیشن شیشه ای تک جداره را انتخاب کنید و چه پارتیشن شیشه ای دو جداره، می توانید مطمئن باشید که فضای شما به یک فضای شیک و مدرن تبدیل خواهد شد. استفاده از پارتیشن شیشه ای باکیفیت و مناسب تترافرم، مطمئناً در فضای کاری همکاران و مشتریان به طور یکسان تأثیر خواهد گذاشت.

می توانید در مورد انتخاب پارتیشن شیشه ای مورد نیاز کسب و کار خود با کارشناسان تترافرم مشورت کنید. شرکت تترافرم در زمینه انتخاب پارتیشن شیشه ای بهترین گزینه را برای دفتر شما توصیه می کند. پس می توانید با خیال راحت پارتیشنی با کیفیت را از تترافرم خریداری کنید. با خرید پارتیشن شیشه ای از تترافرم محیط کاری خواهید داشت که نه تنها مینیمال بلکه فوق مدرن است.

برای خرید پارتیشن شیشه ای می توانید به سایت شرکت تترافرم مراجعه کنید.

https://www.tetraform.com/product/پارتیشن-شیشه-ای/

"