حجت الاسلام طائب گفت: ارزش کار مردم ما در 9 دی این بود که استکبار با سرمایه‌گذاری در طی 20 سال می‌خواست در فتنه سال 88 نتیجه بگیرد اما وقتی این واقعیت‌ها را دید باز توبه نکرد.

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب در این مراسم با تقدیر از حضور مردم در 9 دی 88 و حضور پرشکوه آن‌ها در 9 دی 89 با اشاره به سران فتنه تصریح کرد: من می‌خواهم شما را به دنیا معرفی کنم. آن‌ها (سران فتنه) برای ما معرفی شدند. او اگر خلوص داشت توبه می کرد اما معلوم می شود او گوساله سامری است و این جریان، بالا دستی دارد که آن‌ها باید ملت ما را بشناسند. من عدد این افراد را کمتر از این می‌دانم. این‌ها خیلی عاجز هستند. یک سری دانسته و یک سری در عین جهالت واقعیت‌ها را می‌بینند اما در خواب خرگوشی فرو رفته‌اند.

وی تاکید کرد: ارزش کار مردم ما در 9 دی این بود که استکبار با سرمایه‌گذاری در طی 20 سال می‌خواست در فتنه سال 88 نتیجه بگیرد اما وقتی این واقعیت‌ها را دید باز توبه نکرد. معلوم می‌شود خود این افراد تصمیم‌گیر نیستند. اینها جلوی خط بودند. آقای خاتمی چرا بر نگشتی؟ چرا توبه نکردی(شعار دادن جمعیت بر علیه خاتمی)

وی خطاب به سیدمحمد خاتمی، اظهار داشت: چرا در بساطی که دشمن برای براندازی این نظام پهن کرده بود وارد شدید. باید بگوییم روزگار باید بچرخد تا شهدایی مثل شهدای انقلاب و دفاع مقدس به وجود آورد چرا که این انقلاب بر آن‌ها استوار است.

طائب ادامه داد: بیهوده مشت به سندان نزنید! این مردم تصمیم خود را گرفته‌اند و به خدا تعهد داده‌اند تا مقدمات ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنند. مردم ما خوب فهمیده‌اند که عاشورا مقدمه ساز ظهور امام عصر (عج) است و وقتی آن تابلو را دیدند فهمیدند که باید از حجت خدا و نایب امام زمان(عج) به خوبی مراقبت کنند.

وی با بیان اینکه ما افتخار می‌کنیم که امام راحل به مرگ طبیعی رحلت فرمودند و شهید نشدند، اظهار کرد: این نشان می‌دهد که مردم چگونه ولی فقیه خود را حفظ کردند. اگر امام شهید می‌شد، نتیجه‌اش این بود که دست دشمن به امام رسیده است و ما افتخار می‌کنیم که ایشان به مرگ طبیعی رحلت کرده‌اند و این را دشمن می‌فهمد اما این آقایان خود را به خواب خرگوشی زده اند و بعید می دانم برگردند.

وی با خطاب به مستکبران و ایادی داخلی آن‌ها گفت: این ویژگی تاریخ مردم ماست که تا به حال یک حجت از حجت‌های الهی و یک مرجع تقلید در این کشور شهید نشده است و این ویژگی برجسته ملت ایران و ناشی از همان تعهدی است که با خدای خود بسته‌اند.

وی یادآور شد: مردم ما در طول تاریخ ثابت کردند ما در زمان ائمه و غیبت صغری اهل ولایت نشده بودیم، در زمان غیبت کبری که فرمود حجت من بر شما علما هستند و دشمن هر کاری کند دستش به آن‌ها نمی‌رسد ایمان آورده ایم.

وی با بیان اینکه «دشمن این فتنه را دیده بود و آمده بود این حجت خدا را بزند و برای این کار با تابلوی دین آمده بود» گفت: به ایادی خود گفته بودند شما از رییس جمهوری شروع کنید اما هدف براندازی باشد. این افراد دستورمند حرف می‌زدند و در طول تبلیغات علیه رقیب سیاه‌نمایی می‌کردند.

طائب افزود: به او گفته بودند این کار را بکن اگر رای آوردی رییس جمهور شدی چون رهبری که از او (احمدی نژاد)حمایت کرده یا نمی فهمیده است و یا خیانت کرده است و اگر هم رای نیاوردی آنقدر درباره رقیبت گفته‌ای که محال است مردم به آن رای داده باشند پس اگر او رای آورد بدان که تقلب شده است. آن وقت رهبری هم سر دو راهی قرار می‌گیرد، اگر امضا کرد تقلب را امضا کرده است و اگر امضا نکرد مجددا انتخابات برگزار می‌شود لذا همه این کارها و اتفاقات پس از آن برنامه‌ریزی شده بود.

به گفته وی آنها گفته بودند قانون اساسی هم که وحی منزل نیست؛ خودمان آن را نوشتیم پس اگر رای نیاوردیم با یک کمک کننده -کروبی- (خنده حضار) یک رقیبی درست شده است، پس این رای تقلبی است.

طائب با اشاره به دو سیستم نظر سنجی در آمریکا و اروپا در ایام انتخابات افزود: تا 5 روز مانده به انتخابات آنها به این نتیجه رسیدند که موسوی 9 میلون بیشتر رای ندارد برای همین مسیر را کج کردند و به ایده تقلب روی آوردند. موسوی به رهبری نامه نوشت و کمیته صیانت از آرا تشکیل دادند. ساعت 9 شب انتخابات هم در حالی که در خیلی از حوزه های هنوز رای گیری ادامه داشت موسوی کنفرانس مطبوعاتی گذاشت و اعلام کرد که پیروز انتخابات است. همه اینها نشان دهنده این است که طبق دستور العمل کار کرده اند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: روز بعد از انتخابات هم دو دسته شدند آخوندهایشان مثل کروبی و اسدلله بیات گفتند رهبر دیگر عادل نیست و مکلاها شان بوق تقلب در انتخابات را برداشتند. 2 میلیون، 3 میلیون،5 میلیون، نه! 11 میلیون (خنده حضار)

وی با اشاره به اتفاقات روز 25 خرداد سال 88 ادامه داد: آن‌ها پیاده‌نظامی کینه‌توز تربیت کرده بودند که در میان توده‌های مردم بفرستند. این جماعت دنبال خون گرفتن از نظام بودند اما وقتی داخل مردم رفتند دیدند نتیجه نمی‌گیرند؛ پس از آن دست به شبیه‌سازی شهید سازی زدند. (لعنت کردن موسوی از سوی حضار)

طائب خطاب به موسوی، ادامه داد: آقای موسوی! آخرت وجو دارد. تو با این کارت آبروی شهید و شهادت را بردی و یکی از بدهکاری‌های شما به شهدا است که باید پاسخگو باشید.

طائب همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه پس از انتخابات که فرمودند مطمئن باشید نظام به رای مردم خیانت نمی‌کند، گفت: پس از این بیانات آبروی آن‌ها رفت و آن‌هایی ماندند که از این افراد حمایت می‌کردند، لذا از آن‌ها خواسته شد تا دلیل و سند و آدرس تقلب را بگویند که نتوانستند و هیچ سندی نداشتند. پس از این آقای تاج زاده و بهزدا نبوی شایعه کردند که آن‌ها را کتک زدند. اما سوال این است که یک مشت پیر که کتک زدن نمی‌خواهد. اصلا مگر می شود بهزاد نبوی را کتک زد.

وی ادامه داد: وقتی آن‌ها از پاسخ دادن به این سوالات عاجز ماندند، به صراحت گفتند تقلب نشده است. معلوم شد که دنبال چه بودند. ای کاش ذره‌ای آزادگی در آن‌ها بود تا وقتی فهمیدند دروغ گفته‌اند، برمی‌گشتند.

این محقق و استاد حوزه با ذکر تلمیحی داستان گنجشکی که می خواست از درخت بپرد و خطاب به درخت گفت مواظب باش می خواهم بپرم گفت: درخت به او جواب داد نفهمیدم که آمدی که حالا می خواهی بپری!

وی تصریح کرد: الان بازی جدید ایجاد کردند بازی طلبکارانه! آقای خاتمی! بک خورده فکر کن که با کی داری حرف می زنی کجا داری حرف می زنی... آقای خاتمی اطلاعیه می‌دهد که زندانی‌ها را آزاد کنید.

وی افزود: باید این افراد ببینند و فکر کنند با چه کسی و کجا حرف می‌زند. کدام زندانی را آزاد کنند. طلبکارانه نیز حرف می‌زنند. حداقل کمی از آقای چاوز یاد بگیرید که در سازمان ملل بوش را نشان داد و گفت این شیطان بزرگ که می‌گویند همین رییس جمهور آمریکاست. اگر خواب هستید و نمی‌فهمید بدانید خواب شما را فقط مرگ می‌تواند از بین ببرد.(شعار حضار علیه خاتمی)

طائب به سرعت خطاب به حاضران در مهدیه تهران و خیاباهای اطراف گفت: هر چی می خواهید به دو تا بگویید: آمریکا و اسرئیل. (شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حاضران در مهدیه)

/3028

 

منبع: خبرآنلاین
"