تیم فوتبال پرسپولیس با شکست سه بر صفر برابر آنتالیا اسپور ترکیه تورنمنت این کشور را به پایان رساند.

به گزارش خبرآنلاین علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با تیم آنتالیا اسپور در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره این دیدار و حضورش در مراسم انتخاب برترین بازیکن جهان حرف زد.دایی می گوید:« ما در این مدت تمرین‌های پر فشاری را داشتیم و کارمان را بدون استراحت ادامه دادیم، چون هدفمان این است که برای شروع مجدد بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آماده باشیم. البته اگر بازی را دیده باشید، گل اولی که از آنتالیا اسپور دریافت کردیم و گل سوم حریف در شرایطی وارد دروازه ما شد که بازیکن آنها سه متر در آفساید قرار داشت. خب زمانی که داور به راحتی از چنین آفساید فاحشی چشم پوشی می‌کند، دیگر چه انتظاری می‌توان از ما داشت.دقایق ابتدایی بازی بود که در آن شرایط گل اول آنها به ثمر رسید و در تمامی دقایق بازی هم داور چون اهل کشور ترکیه بود و حریف هم تیم کشور او محسوب می‌شد اکثر سوت‌ها در تمام بازی به سود حریف ما زده شد.»

دایی در خصوص اینکه آیا نتیجه بازی عادلانه بوده است یا نه می گوید:«خیر. فکر نمی‌کنم فاصله پرسپولیس با آنتالیا اسپور 3 گل باشد. ما می‌توانستیم به راحتی این بازی را به تساوی کشانده و حتی با پیروزی به پایان برسانیم. قبول دارم که در بازی اول، بچه‌های ما خیلی بهتر کار کردند و انرژی بیشتری گذاشتند اما چون فاصله دو بازی کم بود، نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم.»
سرمربی پرسپولیس که یکی از مهمانان ویژه در مراسم اهدای جایزه بهترین بازیکن جهان است در این خصوص می گوید:«ما رای خود را پیش از این داده بودیم. من فکر می‌کنم یا مسی بهترین بشود یا ژاوی. شانس اینیستا کمتر است. مسی در باشگاهی خیلی خوب بازی کرده و به نظر من بهترین بازیکن دنیاست و از سوی دیگر ژاوی چون با اسپانیا قهرمان جهان است و در جام جهانی بسیار خوب کار کرده، فکر کنم وی هم، شانسی در برابر مسی داشته باشد. »
دایی در پایان در خصوص رای گیری بازیکنان برای انتخاب کاپیتان پرسپولیس می گوید:«بچه‌های ما کاپیتان را خودشان انتخاب کردند. به نظر من این یک کاری بود که بچه‌ها توانستند کاپیتان خودشان را انتخاب کنند و ما سعی می‌کنیم از بچه‌ها در این موارد بیشتر استفاده کنیم. بچه ها کسانی را انتخاب کردند که من روی آنها نظر داشتم.»

 

151 38

منبع: خبرآنلاین