مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان از آغاز عملیات های عمرانی بزرگ در دو شهرک صنعتی گرمسار خبر داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان حمید دهرویه گفت: شهرک های جنت آباد و فجر از جمله شهرک های صنعتی بزرگ استان هستند که به دلیل نزدیکی به پایتخت خوشبختانه رونق و فعالیت خوبی دارند.

وی اظهارداشت شهرک صنعتی فجر گرمسار قدمتی ۲۵ ساله دارد و حدود ۷۶ واحد صنعتی شامل فلزی، سلولزی، غذایی، برق، الکترونیک، نساجی و کانی غیرفلزی هم اکنون در آن فعالند.

به گفته وی این شهرک از نظر زیرساختی وضعیت مطلوبی ندارد و اعتبارات دولتی نیز به آن اختصاص نیافته و باید اعتبار مورد نیاز برای عمران آن از محل فروش باقی‌مانده زمین آن تامین شود. دهرویه وضعیت شهرک جنت آباد را مطلوب تر ارزیابی و تصریح کرد: هم اکنون ۱۴۵ واحد صنعتی با بیش از ۲۵۰۰ نفر نیروی انسانی در این شهرک  که با پایتخت ۵۵ کیلومتر فاصله دارد فعال است.

وی خاطرنشان کرد :علی‌رغم مشکلات اقتصادی موجود و با پیگیری‌های صورت گرفته ۱۵ میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی این دو شهرک اختصاص یافته و عملیات عمرانی آن نیز آغاز شده است.

به گفته وی ۱۰ میلیارد ریال از این بودجه صرف آسفالت و زیرسازی این دو شهرک خواهد شد و ۵ میلیارد ریال نیز برای بهسازی شبکه و روشنایی این شهرک‌ها اختصاص یافته که تا پایان سال به انجام خواهد رسید.

همچنین برای زیبایی بصری و ایجاد و بهسازی فضای سبز این دو شهرک نیز اعتباری در نظر گرفته شده و به زودی بهسازی و زیباسازی فضای سبز و ورودی شهرک ها نیز انجام خواهد .

۴۶

منبع: خبرآنلاین