حجت الاسلام محمدیان خواستار احصای شبهات و شفاف سازی برای پاسخ به اعتراض های مردم شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در جمع اعضای شورای مرکزی تشکل های استادان دانشگاه با اشاره به اینکه «شکی نیست امروز اعتراض هایی در جامعه وجود دارد که نمی توان آنها را از روی غرض ورزی دانست»، بر برخورد عاطفی و دوستانه بین هواداران طیف های مختلف فکری و سیاسی تاکید کرد.

به گزارش مهر وی تصریح کرد: «همه کسانی که به امام (ره)، انقلاب و رهبری اعتقاد دارند فارغ از آنکه به چه کسی رای داده باشند در خانواده انقلاب می گنجند.»

حجت الاسلام محمدیان در ادامه ضرورت شفاف سازی وضعیت و ارائه پاسخ های دقیق و مستدل به افکار عمومی را ضرورتی مهم و سرنوشت ساز خواند و افزود؛ شکی نیست امروز اعتراض هایی در جامعه ما وجود دارد که نمی توان این اعتراض ها را از روی غرض ورزی دانست. ما نمی توانیم به افکار عمومی بگوییم شما باید قانع شوید. امروز شبهات و ابهاماتی در ذهن برخی از افراد شکل گرفته است که باید با شفاف سازی، احصای شبهات، بیان واقعیات و پاسخ به سوالات آنها را برطرف کرد.وی با بیان اینکه پاسخ به اعتراض ها به اقناع سازی و اقناع سازی به ایجاد اعتماد منجر خواهد شد، گفت؛ «اکثریت استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها سرمایه های ما هستند و باید با اقناع و ایجاد اعتماد این سرمایه ها را برای نظام و کشور نگه داشت.»

منبع: بدون منبع