استاندار چهارمحال و بختیاری گفت : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای توسعه بخش سلامت استان قول مساعد داد و بزودی روند توسعه بخش سلامت، شتاب می گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری ، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در پایان نشست با سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  افزود: در این نشست مباحث مربوط به توسعه بخش های بیمارستانی ، اورژانس هوایی و خانه های بهداشت مطرح و قرار شد وزارتخانه بهداشت و درمان برای تسریع بخشی نگاه ویژه ای به چهارمحال و بختیاری داشته باشد.

وی، تکمیل تجهیزات بیمارستان تازه تاسیس بروجن را از مهمترین دستاوردهای این نشست عنوان کرد و گفت: بنا بر قول وزیر بهداشت، تا 4 ماه آینده این بیمارستان تجهیز و به بهره برداری می رسد.

عباسی با گرامیداشت یاد پرسنل اورژانس هوایی جانباخته در عملیات امدادرسانی، تصریح کرد: با توجه به اینکه اسفندماه سال گذشته ، سانحه ناگوار سقوط اورژانس هوایی در استان رخ داد، وزیر دستور تامین بالگرد جایگزین آن را صادر کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری، راه اندازی خانه های بهداشت در مناطق عشایرنشین، شبانه روزی کردن تعدادی از مراکز درمانی، تکمیل ساختمان دانشکده پرستاری، ارتقای سی تی اسکن بیمارستان کاشانی و تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز برای تکمیل کلینیک بیماران خاص را از دیگر دستاوردهای این نشست برشمرد.

گفتنی است ، در این نشست نماینده مردم شهرستان بروجن ونماینده مردم شهرستانهای اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

46

منبع: خبرآنلاین