مهرنوشت: رئیس سازمان حمل و نقل بار مسافر و شهرداری کرج از اعزام ۲۰۰ اتوبوس حامل مسافرانی از کرج، برای حضور در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی خبر داد.

مجید استاد کاظمیدر خصوص تمهیدات ویژه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج برای انتقال مسافران و حضور آنها در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش انجام شده است، اظهار کرد: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از کرج اعزام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه از حوالی ساعت ۶ صبح امروز دوشنبه فعالیت اتوبوس‌های اعزامی از مبادی تعیین شده در سطح شهرستان کرج به مقصد پایتخت انجام شده است، گفت: برگشت این اتوبوس‌ها نیز به یقین بعد از پایان مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش صورت می‌گیرد و انتقال و بازگشت مسافران به سمت کرج به خوبی انجام خواهد شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار مسافر و شهرداری کرج با اشاره به اینکه مقصد خاصی برای پیاده کردن مسافران در شهر تهران برای اتوبوس‌های کرج تعیین شده بود، گفت: به رانندگان اتوبوس‌های اعزامی اعلام کردیم مردم را تا نزدیکی میدان انقلاب و دانشگاه تهران منتقل کنند و برای بازگشت نیز مقرر شد که خود رانندگان نقطه‌ای را با مسافران هماهنگ کرده و از آنجا کار بازگشت مسافران به کرج انجام شود.

استاد کاظمی عنوان کرد: درب مصلای کرج، پایگاه‌های بسیج، مساجد و چند نقطه شاخص دیگر شهر کرج از جمله ورودی ادارات به عنوان نقطه مبدا برای شروع حرکت اتوبوس‌ها به سمت تهران تعیین شده بود.

46

"