وزیر اطلاعات و فناوری اطلاعات گفت: عملکرد استانداری سمنان و دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود برای مقابله و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در منطقه ارزنده و مثبت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان  سمنان، محمدجواد آذری جهرمی روز پنجشنبه در نشست ویدئو کنفرانس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استانداری سمنان و ستاد مقابله با کرونا ویروس در استان سمنان به ریاست آشناگر، استاندار سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: مجموعه اقدام‌های انجام شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان برای مقابله با کرونا ویروس رضایت بخش است و این اقدام‌های اثر بخش به صورت مستمر ادامه یابد.

وی خاطر نشان کرد: در کنار اقدام‌های انجام شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی برای شناسایی، درمان و ترخیص بیماران مبتلا به کرونا ویروس، عملکرد استاندار محترم سمنان و دیگر مدیران مربوط برای رفع مشکلات زیرساختی برای مقابله با کرونا ویروس بسیار اثربخش و مثبت است.

وزیر معین استان سمنان در مقابله کرونا ویروس با بیان اینکه، تردد وسایل نقلیه در ایام نوروز ۹۹ در استان سمنان کاهش چشمگیری داشته است، گفت: براساس گزارش‌ها، میزان افرادی بستری در بیمارستان‌های استان به دلیل کرونا ویروس کاهش یافته است.

آذری جهرمی ادامه داد: دولت در قالب اعطای بسته‌های حمایتی و فعالیت اصناف در اینترنت و فضای مجازی به فکر معیشت اقشار مردم با وجود شیوع کرونا ویروس است.
وی اضافه کرد: از ظرفیت‌های مردمی و خیران برای مقابله با کرونا ویروس استفاده شود و خیران در قالب‌های مختلف برای کمک به افراد کمتربرخوردار جامعه بشتابند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: گزارش‌های رسیده از روند شناسایی و درمان افراد مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان نشان از تلاش شبانه روزی مسئولان دارد.
آذری جهرمی گفت: بیان نکات قوت از اقدام‌های انجام شده، انرژی نیروهای درمانی برای خدمات رسانی بیشتر به افراد مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان را دوچندان می کند

۴۶