به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ یعقوب دادگر، معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین در بازدید از کلانتری ۱۳ باهنر قزوین گفت: تمامی دستگاه ها و نهادها به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه فعالیت دارند، از این رو جلب رضایت مردم و ارباب رجوع باید هدف اصلی هر سازمان باشد.
او افزود: امروز بیشترین نارضایتی مردم از دستگاه ها به دلیل نوع رفتار و برخورد کارکنان با مراجعان است که این موضوع بحث تکریم ارباب رجوع را خدشهدار می کند، به همین خاطر تکریم شهروندان و ارباب رجوع در تمامی دستگاه ها و نهادها باید به صورت عملی ارتقاء یابد و تنها در کلام نباشد.
معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین تاکید کرد: تمامی دستگاه ها باید خود را در معرض نظارت قرار دهند و از نظارت ها واهمهای نداشته باشند و بدون شک هرچقدر نظارت ها افزایش یابد و دقیقتر باشد، موجب ارتقاء سلامت و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قدرت به منظور ارائه خدمات مطلوب می شود.
دادگر در پایان اظهار کرد: بازدیدهای دورهای از مراجع تحت نظارت دادستانی از جمله مراکز ارائه دهنده خدمات عمومی، مراجع انتظامی، مراکز زیرمجموعه سازمان بهزیستی و... در راستای حفظ حقوق شهروندی، احیاء حقوق عامه، نظارت بر ضابطین در دستور کار دادستانی قرار دارد و به صورت سرزده و دورهای انجام می شود.
46