برنامه «شبگرد» در برنامه امشب خود (یکشنبه ۲۱ اردیبهشت) میزبان شهرام گیل‌آبادی یکی از مدیران فرهنگی کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد سلوکی امشب(یکشنبه ۲۱ اردیبهشت) مقابل شهرام گیل‌آبادی، مدیرعامل خانه تئاتر می‌نشیند تا گفت‌وشنودی را در شب‌نشینی صمیمی «شبگرد» رقم بزند. 

برنامه شبگرد تا کنون میزبان چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ورزشی بوده و گفت‌وگوهایی متفاوت و خودمانی را رقم زده که همواره با نکاتی قابل تامل در عرصه‌های مختلف همراه بوده‌اند. از جمله مهمانان این برنامه می‌توان به سید عباس موسوی؛ سخنگوی وزارت خارجه، نرگس آبیار و نوید محمودی؛ فیلمساز، رضا تقی پور؛ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، سید شاهین موسوی: بوکسور تیم ملی، محسن هاشمی؛ رئیس شورای شهر، مجید جلالی و افشین پیروانی؛ سرمربی فوتبال، سیده فاطمه مقیمی؛ عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی و ... بوده است.

در این برنامه علاوه بر گپ و گفتی شنیدنی درباره فضای جهان پیش‌رو و سیر در حال و هوای شبانه درباره تاثیر کرونا و اتفاقات این روزها در عرصه‌های مختلف نیز صحبت می‌شود. 

برنامه شبانگاهی «شبگرد» تجربه‌ای متفاوت است از معاشرت با افرادی که می‌شناسیم و در حوزه‌های مختلف به فعالیت مشغولند، به همراه قدری تصویرسازی ذهنی که سعی می‌شود ایام پیش‌رو و پس از کرونا که به نظر می‌رسد اندکی تغییر شکل یابد همراه با بینندگان ترسیم شود. گشتی در ذهن مهمان و مخاطب و ترسیم آینده کمک می‌کند تا با روزهای پیش‌رو بهتر روبرو شد. در این راستا از فضاسازی‌های نو متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در این برنامه استفاده می‌شود.

برنامه شبانگاهی «شبگرد» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی و اجرای محمد سلوکی که هر شب حوالی ساعت ۰۰:۰۰ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

۲۴۱۲۴۵

منبع: خبرآنلاین