به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صمت استان، مسئول ستاد خبری ۱۲۴ رسیدگی به شکایات سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت: از این تعداد ۲۰۲ مورد در بخش کالا و ۲۳مورد در بخش خدمات بوده است.
سعادت اله حسن زاده افزود: از مجموع گزارش های دریافتی ۱۲۰ مورد از طریق تلفن ۱۲۴ و ۴ مورد از طریق سامانه اینترنتی ۱۲۴ ثبت شده است.
وی گفت: یشتر شکایات در خصوص،کیفیت نامناسب کالا، گرانفروشی و درج نشدن قیمت بود است.
حسن زاده خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر تلفن گویای ۱۲۴ میتوانند از طریق نشانی اینترنتی ۱۲۴.ir شکایات خورد را بارگذاری کنند.
48