«شکلات تلخ»، عنوان برنامه‌ای مستند است که آسیب‌های اجتماعی زندگی کودکان کار را بررسی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «شکلات تلخ» با موضوع آسیب‌های اجتماعی و با محوریت کودکان کار و خیابانی در فصل ابتدایی در گروه اجتماعی شبکه ٥ سیما تولید می‌شود.

این برنامه مستند که با موضوع آسیب‌های اجتماعی به تهیه کنندگی و کارگردانی مجتبی احمدی تولید می‌شود، قرار است در فصل اول به کودکان کار و خیابانی و چالش زندگی آن‌ها از منظر مختلف بپردازد.

مجتبی احمدی، تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی در خصوص فضای برنامه گفت: «برنامه «شکلات تلخ» نگاهی مطالبه‌گر به ناهنجاری‌هایی دارد که به آسیب ختم می‌شوند. قرار بر این است که جزئی‌تر از همیشه و با روایتی ملموس پرونده‌هایی با این محوریت را ورق بزنیم. با تعدادی از جامعه شناسان، روانشناسان اجتماعی و کارشناسان سازمان بهزیستی و حتی نماینده پلیس در اتاق فکر برنامه همراه هستیم تا به لحاظ محتوایی و سوژه‌یابی گروه نویسنده و اتاق سردبیری ما را یاری کنند.»

«شکلات تلخ» ساختاری مستند گونه دارد، اما از آنجا که گاهی از نمایش چهره‌ افراد بایستی مراقبت و حفظ امانت شود؛ بدیهی است که عوامل، سراغ بازیگران بروند. در این برنامه، مهدی اسماعیل‌تبار روان شناس فرهنگی و محمد جان‌نثاری پیگیر سوژه‌ها خواهند بود و در واقع اجرای برنامه را برعهده دارند.

«شکلات تلخ» شنبه و سه‌شنبه ساعت١٣:٣٠ و یکشنبه و چهارشنبه ساعت ٣٠ دقیقه بامداد روی آنتن شبکه ٥ سیما می‌رود.

۵۷۲۴۵

منبع: خبرآنلاین