معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در سه ماهه نخست امسال ۲۴ هزار و ۷۳۳ مورد تماس با سامانه ۱۴۱ استان برقرار شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، کورش ولی‌زاده با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۲۴ هزار و ۷۳۳ مورد تماس با سامانه ۱۴۱ چهارمحال و بختیاری برقرار شده است، گفت: از تعداد کل تماس‌ها با این سامانه ۲۴ هزار و ۵۵۵ مورد تماس موفق بوده است.

معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: همچنین در سه ماه نخست امسال ۷ هزار و ۴۶۴ مورد تماس توسط اپراتور تهران پاسخ داده شده است.

وی با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال ۳۰ فقره شکایت از رانندگان حمل‌ونقل کالا و ۷۵ فقره شکایت از رانندگان حمل‌ونقل مسافر از طریق سامانه ۱۴۱ استان ثبت شده است، اظهار داشت: همه شکایات پیگیری و در صورت تأیید اعمال قانون شده است.

ولی‌زاده،اطلاع از محدودیت‌های اعمال شده در جاده‌های استان، اطلاع از شرایط جوی، ترافیکی و آب‌وهوایی، مدیریت زمان سفر و مسیریابی و اعلام شکایات و تخلفات رانندگان را از جمله محاسن سامانه ۱۴۱ عنوان کرد.

46