تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه دو بر صفر از سد پاختاکور ازبکستان عبور کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های پرسپولیس و پاختاکور در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری 2-0 پرسپولیس خاتمه یافت.
دو تیم نبردی پایاپای را در نیمه اول پشت سر گذاشتند و مهم ترین اتفاق نیمه اول مربوط به دقیقه 17 بود که خطای شدید جلال الدین ماشاریپوف روی کمال کامیابی نیا، پس از بازبینی داور به کمک VAR با کارت قرمز مواجه شد تا پاختاکور یکی از اصلی ترین ستاره های خود را خیلی زود از دست بدهد. پس از این اخراج، ازبک ها به لاک دفاعی فرو رفتند و پرسپولیس مالک توپ و میدان بود اما نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه پاختاکور خلق کند تا نیمه نخست در نهایت با تساوی 0-0 خاتمه بیابد.
در نیمه دوم اما پرسپولیس توانست برتری اش را به حریف 10 نفره خود دیکته کند. آن ها ابتدا در دقیقه 50 و روی نفوذ سیامک نعمتی از سمت راست و پاس تند و تیز او به محوطه جریمه حریف با ضربه محکم عیسی آل کثیر به گل نخست رسید.
سپس در دقیقه 67 این بار نوبت به سعید آقایی رسید تا با نفوذ از سمت چپ و فرستادن توپ به دهانه دروازه، بازهم آل کثیر را در موقعیت گلزنی قرار دهد تا این بازیکن خودش و پرسپولیس را دو گله کند و تیم یحیی گل محمدی را به مرحله بعد مسابقات برساند.

با این نتیجه، پرسپولیس شنبه شب در مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف تیم النصر عربستان برود.

بیشتر بخوانید: VAR به کمک پرسپولیس آمد و ستاره پاختاکور را اخراج کرد

254 251

منبع: خبرآنلاین