معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از فعالیت ۳۲مجتمع خدماتی رفاهی در راه‌های استان خبر داد و گفت: در حال حاضر نیز ۲۰مجتمع دیگر در حال ساخت هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فیاض بیگدلی، معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: اینگونه مراکز با هدف تمرکز خدمات و افزایش ایمنی تردد و کاهش سوانح جاده‌ای از طریق توقف کوتاه مسافر و رانندگان و ارائه خدمات به آنها ایجاد می‌شوند.
او با اشاره به عملکرد یک ماه گذشته این اداره کل در حوزه مجتمع‌های خدماتی رفاهی اضافه کرد :طی آبان ماه امسال ۱۸پرونده در کمیته مکان‌یابی مجتمع های خدماتی رفاهی رسیدگی و مکان‌یابی هشت مجتمع نیز تایید شد. 
بیگدلی ادامه داد: با توجه به لزوم ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی در راه‌های فرعی و روستاهای هدف گردشگری پنج مورد از مراکز فعلی و ۲مجتمع از مراکز در حال ساخت در  همین راه‌ها هستند. 
معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اظهار کرد: در این راستا باید با هماهنگی‌ و همکاری با دستگاه‌های مربوط نقاط مورد نیاز برای ساخت مجتمع های خدمات رفاهی در مسیرهای فرعی در قالب فراخوان جذب سرمایه گذار بخش خصوصی انجام شود.

46

"