رامین صادقی گفت از سه واحد مرغ داری در اردبیل که قصد عرضه مرغ خارج از شبکه داشتند ۱۱هزار ۵۴۰ کیلوگرم کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرآنلاین از اردبیل رامین صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت : سه واحد مرغداری قصد عرضه خارج از شبکه ۱۱ هزار ۵۴۰ کیلو گرم مرغ را داشتند که در اقدامی به موقع توسط کارشناسان حوزه نظارت و بازرسی این سازمان کشف و ضبط شد .

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان افزود:  متخلفان  مطمئن باشند در خصوص تنظیم بازاراجازه نخواهیم داد کمترین تخلف در شبکه توزیع کالاهای اساسی انجام شود ، لذا با رصد به موقع و مستمر بازار ، متخلفان  در صورت اقدام به تخلف، گرفتار قانون خواهند شد.

دکتر صادقی با اشاره به اینکه بر اساس قانون نظام صنفی با احتکار کنندگان و کسانی که قصد اخلال در تنظیم بازار را  دارند به شدت برخورد می شود که دراین راستا سه واحد مرغداری با تخلف عرضه خارج از شبکه به میزان ۱ میلیاردو ۸۰۴ میلیون و ۴۷۰ هزار ریال برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم، پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.  

وی تصریح کرد : بازرسین سازمان صنعت ، معدن و تجارت ، اتاق اصناف و سایر دستگاههای اجرایی مرتبط، بر نحوه توزیع کالاهای اساسی و قیمت های مصوب نظارت دقیق دارند تا تخلفی صورت نگیرد.

در ادامه رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از مردم خواست گزارش، احتکار، عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی، کم فروشی، و فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر را از طریق سامانه  ارتباطی۱۲۴ صنعت معدن و تجارت در مرکز استان و شهرستانهای تابعه گزارش دهند.

48