فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری عاملان یک نزاع طایفه ای در یک عروسی در اروندکنار همراه با کشف سلاح و مهمات خبر داد.

سرهنگ سید محسن تقی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر بروز یک فقره  نزاع طایفه ای در یک مراسم عروسی و استفاده از سلاح گرم در آن درگیری که منجر به زخمی شدن ۲ نفر از  ناحیه پا شد، به طور سریع ماموران پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان  این نزاع طایفه ای وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس اروندکنار با انجام تحقیقات میدانی و کاراطلاعاتی در کمترین زمان ممکن توانستند ۱۱ نفر از عوامل اصلی این نزاع را شناسایی و با هماهنگی قضایی و طی یک عملیات منسجم آنها را دستگیر کنند.

وی گفت: از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه ۱۰عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی علیه افراد دستگیر شده و ارسال آن به دادسرا تصریح کرد: ۹ نفر از افراد دستگیر شده با حکم قاطع مقام قضایی اروندکنار راهی زندان شدند و ۲ نفر دیگر تحت قرار صادره آزاد شدند.

سرهنگ تقی زاده در پایان از ورود با صلابت و قاطع قاضی اروندکنار به این پرونده و همکاری بسیار خوب کارکنان دریابانی به هنگام دستگیری عاملان این درگیری قدردانی کرد.

46