سایت روزنامه ایران نوشت:

نقل است که در یکی از جنگهای صدر اسلام حضرت امیر علیه السلام از سوی پیامبر اسلام به ماموریت خطرناک اعزام شده بودند و به خاطر وجود مشکلات و موانعی بازگشت ایشان به مدینه با تاخیر مواجه شد. منافقان که به قول قرآن کریم " مرجفون" و ایجاد کنندگان یاس در دل مومنان بودند بر طبل ناامیدی کوفته و شهر را پر کرده بودند از خبر شکست و شهادت احتمالی سردار اسلام.

مردم دچار دلهره گشته و پیامبر خدا در ضمن توصیه به صبر منافقان و خناثان را از یاس آفرینی و دلشاد کردن دشمنان اسلام برحذر می‌داشتند و در حالی که فضای غبار آلود از طوفان های سهمگین دروغ و غوغا بود بزرگمرد اسلام و سردار رشید سپاه پیامبر با کوله باری از رشادت‌ها و پیروزی ‌های غرور آفرین پای در مدینه نهاد و دلهای مومنان را غرق شادی کرد.

امروز و پس از غیبت چند روزه دکتر احمدی نژاد در هیئت دولت که به ایجاد فضای دروغ و شایعه علیه دولت انتظار و یاس آفرینی در جامعه از سوی مرجفون جدید و تمامیت خواهان ولایت گریز، منجر گشته بود سردار رشید اسلام و انقلاب به صحنه بازگشت و آنطور که پیداست با کوله باری از پیروزی‌های غریب الوقوع علیه فقر و فساد و تبعیض که خواب و بیداری منافقان و بدخواهان را آشفته تر از پیش خواهد کرد دلهای مومنان ومنتظران را شاد کرد.

توضیح: دو غلط املایی "خناثان" و " غریب الوقوع" عینا در مطلب سایت روزنامه ایران آمده است.

1717

منبع: بدون منبع