امیرحسین حسین‌زاده با درخشش مقابل نفت یکی از عوامل اصلی برد پرگل استقلال بود.

امید صراف: وقتی امیرحسین حسین‌زاده به استقلال پیوست هواداران این تیم از شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه خود ناراضی بودند و هرگز تصور نمی‌کردند بازیکن سابق سایپا بتواند در ترکیب استقلال بدرخشد. با این حال مجیدی پس از جدایی مهدی قایدی به حسین‌زاده اعتماد کرد و شماره ۹۹ آبی‌ها هم توانست پاسخ اعتماد مجیدی را بدهد.

حسین‌زاده در نیم فصل اول یکی از بهترین‌های استقلال بود و در تمام دیدارهای تیمش به میدان رفت. او دراین مدت ۳ گل و یک پاس گل داشت و با نمره ۷.۰۲ در سایت متریکا سومین بازیکن برتر استقلال است. حسین‌زاده که تنها ۲۱ سال دارد نشان داد یکی از ستارگان آینده‌دار استقلال است که با تداوم این روند می‌تواند به تیم ملی هم برسد. 

بزرگ‌ترین مشکل حسین‌زاده کم‌تجربگی اوست که بعضا روی ضربات نهایی خودش را نشان می‌دهد اما با توجه به اعتماد مجیدی و حضور مدام در ترکیب استقلال، او می‌تواند این نقطه ضعف را رفع کند.

جوان اول استقلال در نیم فصل اول دیروز مقابل نفت مسجدسلیمان درخشید و دو گل زد که گل اول روی یک ضربه والی به ثمر رسید که مشابه آن کمتر در لیگ برتر دیده می‌شود و پس از گل هم لوگوی استقلال را بوسید. او مقابل نقت مسجدسلیمان نمره ۸.۷۹ را کسب کرد تا پس از دیدار با نفت آبادان برای دومین بار در این فصل بهترین بازیکن زمین شود. نکته جالب در خصوص حسین‌زاده این است که امسال مقابل تیم‌های خوزستانی درخشش جالبی داشته و هر چهار تاثیرگذاری او روی گل‌های استقلال در تقابل با تیم‌های این استان رخ داده است.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۴۱