کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بازی فردای تیم ملی مقابل عراق را فوق‌العاده دشوار توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در این مسیری که برای جام جهانی داشتیم تا الان شرایط مثبت بوده و قطعا می خواهیم این مسیر را رو به جلو برویم. عراق همیشه حریف سنتی و قابل احترامی برای ما بوده است و می دانیم بازی سختی خواهد شد. حریف تغییراتی داشته و با تمام قوا می آید. ما هم چندین بازیکنمان را به دلیل کرونا در اختیار نداریم و چند نفر به خاطر شرایط پروازی دیر اضافه نشدند. شرایط ایده آل نیست اما کسانی که در اردو هستند آنقدر قدرتمند و آماده هستند که با تمام قوا برویم.

جهانبخش ادامه داد: من فکرم کنم بازی فردا خیلی اهمیت دارد و خیلی سخت می شود. بازی های پیش رو هم همین طور است اما به امید خدا امیدوارم در بازی فردا شرایط مناسبی داشته باشیم و هرچه زودتر این کار را تمام شود و بتوانیم دل مردم را شاد کنیم. با رفتن به جام جهانی قدم رو به جلویی برای فوتبال ایران بر می داریم. ما همیشه بازی های حساسی جلوی عراق داشتیم و اهمیت هم داشته است. آن ها بازیکنان با کیفیتی دارند شاید به اندازه ما لژیونر نداشته باشند اما همیشه خوب بودند و تکنیک فردی خوبی دارند. نسل جدید آن ها نیز خیلی خوب است. بشار هم سال ها در ایران بوده و بازی فوق العاده سختی خواهد بود و ما آماده هستیم و نشان دادیم که برای بازی خوب آماده هستیم.

جهانبخش در پایان گفت: بازی با عراق در جام ملت های آسیا خیلی دراماتیک بود و من در آن زمان خیلی جوان بودم و حق ما این بود که ببریم اما متاسفانه اینگونه نشد. 7 سال گذشته و ما در شرایط متفاوت بازی می کنیم و این بازی می تواند صعود ما را قطعی کند و این حساس است. ما نسل جدیدی با شرایط و تفکر متفاوت هستیم که کیفیت خوبی داریم؛ تفاوت هایی بین دو تیم وجود دارد اما ذهینت، کیفیت و خواسته بچه ها بزرگتر شده و این نسل خواسته های زیادی دارد. ما می خواهیم به آرزوی های بررگ مان برسیم و می خواهیم قدم های بزرگی برداریم.

بیشتر بخوانید:

258 251