مدیر مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب معتقد است که بسیاری از مسئولان به حجاب بی توجه هستند و وضعیت حجاب در دولت کنونی بدتر شده است

 وزیر کشور در خصوص بحث حجاب و عفاف و همچنین ناامنی در کشور امروز گفته است که حجاب و عفاف در کشور بسیار عالی است و ناامنی هم در کشور نداریم و آرامش بر کشور حاکم است.

 این در حالی است که مدیر مرکز تحقیقات و طرح های کاربردی حجاب ریحانة النبی معتقد است که وضعیت حجاب در دولت کنونی بدتر شده است.

حجت الاسلام محمدمهدی با بیان اینکه حجاب از ضروری ترین مسائل کشور است،گفته است که با وجود اینکه این موضوع برای علما و مراجع دغدغه است بسیاری از مسئولان به آن بی توجه هستند و وضعیت حجاب در دولت کنونی بدتر شده است.

و ادامه داده است که در دولتهای قبلی و فعلی توجه چندانی به این موضوع نشده و اخیرا نیز وضعیت نامناسب‌تر شده و هر روز نیز اخبار نگران کننده‌ای شنیده می‌شود.

 مصطفی محمدنجارکه در جمع خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد صحبت می کرد البته توضیح بیشتری در مورد اظهار نظرش نداده است او ترجیح داده تا بقیه سخنرانی اش را به مباحث دیگری بپردازد و  به تعطیلی تابستان اشاره کرد و اظهار داشت:  جوانان نباید وقت خود را به بطالت بگذرانند و در این راه مسئولان نیز موظف هستند تمهیدات و تسهیلات لازم را برای فراهم کردن فضاهای جذب جوانان به‌کار گیرند تا جوانان در چنین فضاهایی اوقات فراغت خود را سپری کنند.

نجار در خصوص انتخابات مجلس نهم نیز گفت: همچون 30 سال گذشته انتخاباتی پرشور و با نشاط، با نمادی از وحدت ملی و حضور میلیونی مردم برگزار می کنیم.

وی از احتمال برگزاری انتخابات رایانه ای در برخی از مناطق کشور خبر داد و گفت: با این حال برای وزارت کشور سلامت و دقت در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است .

4545

 

منبع: خبرآنلاین