وقتی پای قتل در میان باشد خیلی اتفاقات ممکن است رخ بدهد، از تعطیلی یک برنامه گرفته تا سیر نزولی محبوبیت مردانی که کوهی از عضله هستند.

به گزارش خبرآنلاین، طی سال​های اخیر خبرهای مختلفی از قوی​ترین مردان ایران شنیده​ می​شد. برخی البته رسمی و رسانه​ای، برخی هم در حد شایعاتی که دهان به دهان می‌چرخید. از درگیری در پشت صحنه برنامه نوروزی سیما (مردان آهنین) گرفته تا ...

امسال اما اتفاق دیگری افتاد و قهرمانان این مسابقه را باز هم خبرساز کرد، اما این اتفاق نه ربطی به بالا بردن گوی​های سنگین داشت و نه کشیدن چند تن بار؛ پای قتل در میان بود. در اولین قتل چند قهرمان این برنامه (برادران قرایی) مجرم بودند و در دومین قتل قهرمان دیگری (روح‌الله داداشی) مقتول.

این بار خبرها مثل برق و باد صفحه​های حوادث را پر کردند و خیلی زود انگشت​ها به سمت برنامه​ای چرخید که در پربیننده​ترین ساعات تعطیلات نوروز روی آنتن می​رود. برنامه​ای که از 10 سال پیش کارش را آغاز کرد و مردانی را به جامعه معرفی کرد که مثل آب خوردن می‌‌توانستند چند 100 کیلو را از زمین بردارند و جابجا کنند. این اتفاق در حالی رخ داد که فرهنگ​سازی در این زمینه صورت نگرفت، اما خیلی زود برای این برنامه و ورزشکاران حاضر در آن شهرت به ارمغان آورد.

حالا اما به نظر می​رسد این شهرت هم برای این برنامه دردسرساز ​شده و هم برای برخی از قهرمانان حاضر در آن. شاید به همین خاطر است که طی یکی دو روز گذشته شایعه تعطیلی آن بیشر سر زبان​ها افتاده​ و شنیده می​شود برنامه «مردان آهنین» دیگر در نوروز روی آنتن نخواهد رفت.

مدیر روابط عمومی شبکه سه سیما اما این شایعه را نه تایید می​کند و نه تکذیب. محمودرضا منتظری به خبرآنلاین می‌گوید:‌ «هنوز برنامه‌هایی که برای عید روی آنتن می‌روند مشخص نشده‌اند و در موعد مقرر در مورد این برنامه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود. برنامه «مردان آهنین» هم در هفت هشت سال گذشته فقط در نوروز روی آنتن رفته و برای روشن شدن ساخت مجدد آن باید تا زمان شروع ساخت برنامه‌ها برای عید سال 1391 صبر کرد.»

حالا باید منتظر ماند و دید پرونده این برنامه پر بیننده با قتل قهرمان آن بسته می​شود؟

57243

منبع: خبرآنلاین