معاون علمی و فناوری رئیس جمهور هدف از سفر خود به خوزستان را بررسی تفاهمنامه های مربوط به پروژه های شرکت های دانش بنیان و خلاق این استان در حوزه کشاورزی عنوان کرد.

سفر کاری سورنا ستاری به خوزستان

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور امروز ،یکشنبه در جریان سفر به خوزستان و در حاشیه دیدار با استاندار خوزستان با اشاره به ظرفیت بالای استان خوزستان با توجه به وجود صنایع مادر افزود: استانداری خوزستان در زمینه توسعه زیر ساخت های پارک علم و فناوری استان کمک شایانی به شرکت های دانش بنیان و خلاق کرده است.

به گزارش معاونت علمی و فناوری پایگاه اطلاع رسانی دولت ، وی همچنین هدف از سفر خود به خوزستان را بررسی تفاهمنامه های مربوط به پروژه های شرکت های دانش بنیان و خلاق این استان در حوزه کشاورزی عنوان کرد.
ستاری افزود: همچنین در این سفر به صورت خاص در حوزه آب،مراکز نواوری و شرکت های دانش بنیان وخلاق پارک علم و فناوری خوزستان بررسی لازم انجام می شود.
ستاری همچنین از ساختمان اداره کل بنیاد نخبگان در اهواز که ۲ شب گذشته بر اثر حادثه انفجار گاز دچار ریزش شده بود بازدید کرد و دستوراتی برای بررسی ، مرمت و اماده سازی فوری ساختمان را داد.
ادعای تسنیم
انتشار این خبر درحالی است که تسنیم امروز از «کناره گیری» سورنا ستاری و «انتخاب احتمالی دکتر حسنی آهنگر» خبر داده که «استاد نمونه بسیجی»جوان ، بخشی از رزومه منتشره از اوست . نکته اینجاست که ادعای خبرگزاری اصولگرا درباره کناره گیری سورنا ستاری از پست خود در تناقض با سفر کاری امروز وی به خوزستان است.

بیشتر بخوانید :

۲۱۲۱۷

منبع: تسنیم