چه طلسم و چه وردی می خوانند که یک باره یک میلیون هوادار در فضای مجازی جلب می کنند. روتوش های کامپیوتری همراه با فنون فتوشاپی یک نفر را تبدیل به هرکول بادکنکی می نماید که ناگهان با یک سوزن جادویشان باطل شده و «پفکی» بودن آن هیکل تنومند به تماشاچیان ثابت می شود
. مافیاهای شرطبندی همراه با سایتهای مخوف قمار، چهره گمنامی را تبدیل به هرکول قرن کرده و با القاب کاذبی مثل هرکول قرن ما و کوه عضله با مشتهای سنگی چاشنی معرفی این فرد گشته و باعث شناخته شدن هرچه بیشترشان می گردد.
ایرانی بودن وی یکی از اصلیترین عوامل رشد تبلیغاتی اوشده و حرکاتی مثل استفاده از نوار نوحه قبل از مسابقه و رجزهای پوشالی و توخالی وی از عوامل اصلی جلب توجه افکار عمومی به هالک ایرانی است.
وی هربار شکست خود را به نوعی با کرونا تا دردهای عضلانی توجیه می نماید . او در این نمایش آخر 4دقیقه نوحه میگذارد و در چند ثانیه شکست مفتضحانه میخورد. واقعا جای بسی تاسف است که او بر ایرانی و مسلمان بودن خود تکیه کرده و به درستی معلوم نیست حامیان و بازیگردانهای پشت صحنه او چه کسانی هستند؟
حرکات وی اهانت مستقیم به ایران وایرانی است واگر تربیت بدنی صاحب و مدیر قاطعی داشت باید از حضور وی به نام یک ایرانی در چنین مسابقاتی جلوگیری می کردند
* منتشر شده در روزنامه آفتاب یزد/ شنبه 13 مرداد ۱۴۰۱