خبرگزاری سینمای ایران نوشت:

با اعتراض شدید برخی دستگاه‌های اجرایی و کشوری به محتوای سریال تلویزیونی «پنج کیلومتر تا بهشت» محصول شبکه سه سیما، مسئولان سازمان صدا و سیما برای حل مشکلات این سریال جلسه اضطراری تشکیل دادند.

این جلسه بعد از ظهر روز یکشنبه در دفتر رییس سازمان صدا‌و‌سیما تشکیل شده و طی آن مراتب اعتراض یکی از دستگاه‌های اجرایی کشور به سازندگان این سریال اعلام و از آنها خواسته شده برای حل این موضوع چاره ای جدی و اساسی بیندیشند.

طبق اطلاعات موثق رسیده به خبرگزاری سینمای ایران، در این جلسه رئیس سازمان صدا و سیما ضمن اعتراض شدید به سازندگان این سریال تلویزیونی، از عدم وجود نظارت محتوایی کافی بر ساخت این سریال به شدت گلایه کرده و برای حل مشکلات پیش آمده پیشنهادهایی را مطرح کرده است.

در این جلسه بر اساس پیشنهاد ضرغامی مقرر شد علیرضا برازش، مدیر سابق شبکه های یک و دو سیما و ناظر کیفی سریال‌های مذهبی، بر کیفیت و محتوای این سریال نظارت داشته باشد تا در قسمت‌های باقیمانده مخاطبان شاهد اثری کم اشتباه‌تر باشند و دغدغه‌های دستگاه اجرایی مذکور نیز مرتفع گردد.

از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال، اعتراض های فراوانی به محتوای سریال‌های ساخته شده مطرح شده و بارها نسبت به تکرار نمایش فرشته و شیطان و... در این سریال‌ها اعتراض صورت گرفته است.

5858

منبع: خبرآنلاین