زمانی که شما با یک شرکت تماس می گیرید به جای اپراتور انسانی، سیستم پاسخ می دهد در این حالت شما با تلفن گویا یا همان IVR رو به رو هستید.
تلفن گویا چیست؟
زمانی که شما با خط یک شرکت یا سازمان تماس می گیرید به صورت خودکار یک ویس خوشامدگویی پخش می شود که علاوه بر خوشامدگویی قسمت ها و یا دپارتمان های مختلف را معرفی میکند که مشتری یا تماس گیرنده سردرگم نشود و به راحتی به قسمت مربوطه متصل شود به این سیستم تلفن گویا یا سیستم ویپ و.. می گویند،البته ناگفته نماند به سیستم های تلفنی قصه گو یا تلفن های گویا بانک ها و .. که کار پرداخت قبض به صورت تلفنی انجام می دهند هم تلفن گویا گفته می شود.
چه مشاغلی نیاز به تلفن گویا و ابری دارند؟
به طور خلاصه همه مشاغل امروزی با توجه به امکانات تلفن گویا نیاز به تلفن گویا دارند.
چند سال گذشته فقط سازمان های بزرگ و دولتی و شرکت های معتبر یا سیستم ویپ داشتند یا سانترال اما در حال حاضر با توجه به امکانات ارائه دهنده های تلفن ابری و همچنین راهکار های تلفن های ابری هزینه ها به شدت کم شده و همه کسب و کار ها حتی کسانی که به تنهایی فعالیت می کنند از سیستم ویپ استفاده می کنند. علت استفاده از سیستم ویپ راحتی کار و گزارشات تماس و همچنین در دسترس بودن است چون شما با یک خط تلفن ابری همه جا در دسترس هستید.
مزایای تلفن گویا و تلفن اینترنتی؟
-
تلفن گویا به مشتریان کمک می کند تا سردرگم نشوند و به راحتی به قسمت مربوط متصل شوند
-
تلفن گویا گاهی کل نیاز تماس گیرنده را رفع میکند به طور مثال جهت دریافت آدرس
-
سوالات پر تکرار ، شما می توانید یک بار سوالات پر تکرار را ضبط کنید و هر کس تماس گرفت بدون اپراتور به جواب برسد
-
پرداخت قبوض با تلفن گویا
-
راه اندازی قصه گو با تلفن گویا
-
پاسخگویی به مشتریان بیشتر در زمان کمتر و به صورت موازی
-
دقت بیشتر در پاسخگویی
-
پاسخگویی 24 ساعته در تمام ایام سال
-
صرفه جویی در نیروی انسانی
راه اندازی تلفن گویا چقدر زمان میبرد؟
راه اندازی تلفن گویا با خط 8 رقمی کمتر از 48 ساعت تحویل خواهد شد.
تلفن گویا اگر به صورت ابری راه اندازی شود زمان زیادی از شما نمی گیرد یک بار مدارک را آپلود خواهید کرد و کمتر از 48 ساعت خط تلفن خود را با امکانات تحویل خواهید گرفت اما در صورتی که خط 8 رقمی انتخاب کنید؛ چون خطوط 5 رقمی حدود یک ماه زمان برای فعال سازی نیاز دارند.
گوینده تلفن گویا یا سفارش نریشن
ضبط صدای منشی گویا یا نریشن تلفن گویا توسط گوینده تلفنی ، یا گوینده تلفن گویا بسیار اهمیت دارد چون شما یک بار فایل صوتی را سفارش خواهید داد و مدت طولانی شاید تا چند سال از این صدا استفاده خواهید کرد پس بهتر است از گویندگان خوب مخصوص ضبط صدای تلفن گویا استفاده کنید که هم فن بیان بهتری دارند و هم صدای مناسب تری دارند و در استدیو با هزینه ای کم ضبط خواهند کرد. به طور کلی چون یک بار برای همیشه نریشن تلفن گویا ضبط می کنید، بهتر است سفارش نریشن تلفن گویا خود را به یک گوینده تلفنی بسپارید.
اگر تلفن گویا یا تلفن ابری بخرم شماره تلفن قبلی خود را از دست خواهم داد؟
اگر تلفن گویا در محل راه اندازی کنید که خطوط مخابراتی خود را با سیستم متصل خواهید کرد و تماس های قبلی از بین نخواهد رفت و در صورتی که از خطوط دیگری استفاده کنید، می توانید خط های شهری خود را روی خطوط جدید دایورت کنید و مشتری های قبلی خود را از دست نخواهید داد و همچنین بابت تماس خروجی هم در صورتی که سرور در محل راه اندازی شود، تماس خروجی با خط های قبلی خود خواهید داشت اما در سرور های ابری شما تماس خروجی با خط های قبلی خود ندارید.
آیا با تغییر مکان در تلفن ابری هزینه مجدد خواهیم داشت؟
شما با خرید تلفن ابری ، به صورت اینترنتی همه جای ایران دسترسی به تلفن ثابت دارید و با تغییر مکان نیاز به تغییر شماره و یا پرداخت هزینه مجدد نخواهید داشت مزیت تلفن اینترنتی و یا تلفن ابری جا به جایی و عدم محدودیت جغرافیایی می باشد.
خرید تلفن اینترنتی تهران به صورت گویا
تلفن اینترنتی تهران برای افرادی که داخل تهران نیستند، کمک شایانی به اعتماد سازی خواهد کرد و طبق تجربه بیشتر از 70 درصد مشتریان که خرید اینترنتی انجام می دهند مقیم تهران هستند و در صورتی که شماره ابری تهران داشته باشید با خیال راحت تری خرید انجام خواهند داد تا اینکه یا شماره موبایل یا شماره ثابت استان دیگری در سایت قرار دهید. اگر کسب و کار اینترنتی دارید حتما پیشنهاد می کنیم از تلفن اینترنتی و یا همان تلفن ابری تهران استفاده کنید و امکاناتی مثل منشی گویا ضبط مکالمات و ... را فعال کنید. قطعا به فروش بیشتر و همچنین مدیریت بهتر کسب و کار شما کمک می کند. برای خرید تلفن اینترنتی سایت هایی مثل جوان تل و تل با ما و... هستند که صفر تا صد راه اندازی و پیشنهاد شماره انجام می دهند و در نهایت تحویل و آموزش انجام خواهد شد در این حالت شما تمام مرکز تلفن سازمان خود را برون سپاری کردید و درگیر مشکلات فنی نخواهید شد.
چگونه تلفن را گویا کنیم؟
با خرید تلفن ابری و دایورت خط روی خط تلفن ابری تلفن گویا داشته باشید.
اگر خط تلفنی دارید که بین مشتریان خود جا افتاده و امکان تغییر ندارید به راحتی می توانید از خدمات تلفن ابری که امکان تلفن گویا دارد استفاده کنید و خط تلفن خود را روی آن دایورت کنید. در این حالت هر مشتری که با خط موبایل یا شماره ثابت شما تماس بگیرد، تماس روی شماره ابری شما منتقل خواهد شد و همچنین تلفن گویا پخش می شود و با انتخاب قسمت مختلف یا دپارتمان مختلف مشتری به قسمت مربوط متصل خواهد شد و شما با خط معمولی شهری خود تلفن گویا روی اینترنت خواهید داشت.