ورزش سه نوشت: درگیری لفظی په‌په رینا با وینیسیوس در جریان بازی دیشب ویارئال-رئال مادرید که پس از پایان بازی نیز ادامه داشت، بهانه‌ای شد تا صفحه توییتر رسمی رئال مادرید به رینا کنایه بزند.

رئال مادرید شب گذشته توانست بازی 2-0 باخته در نیمه اول برابر ویارئال را با پیروزی 2-3 عوض کند و به یک چهارم نهایی کوپا دل ری راه یابد. گل اول رئال را وینیسیوس زد و در ادامه ادر میلیتائو و دنی سبایوس موفق شدند گل های بعدی را بزنند. در جریان این بازی بازهم شاهد درگیری و تنش بین وینیسیوس و بازیکنان ویارئال بودیم.

ستاره برزیلی رئال هدف اصلی خطاهای بازیکنان میزبان بود و در یک صحنه که توسط ماندی سرنگون شد و داور اعلام خطا کرد، نیمکت‌نشینان ویارئال بسیار عصبانی شدند و معتقد بودند وینی تمارض کرده است. په‌په رینا، گلر ملی پوش سابق اسپانیا، که در این بازی روی نیمکت بود، حتی با وینیسیوس درگیری لفظی نیز پیدا کرد و به او گفت تو بازی را تمام نمی کنی و اخراج خواهی شد. رینا در ادامه به دلیل اعتراضاتش از داور کارت زرد گرفت.

دقایقی پس از اتمام بازی، صفحه توییتر رسمی رئال تصویری از شادی گل سبایوس منتشر کرد و نوشت:«پیشخدمت، یک کامبک لطفا.»

این کنایه‌ای مستقیم به رینا بود ودر واقع اشاره به شعاری داشت که این دروازه بان در جشن های قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010 و یورو 2012 خوانده بود.

بیشتر بخوانید:

257 251

منبع: ورزش سه