رزمایش تخصصی عمران ومعماری با عنوان رزمایش جهادگران فاطمی در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، مسئول بسیج مهندسین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام گفت: در راستای تحقق پیام ۹ بندی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عینیت بخشی به مردم سالاری دینی در حوزه های محرومیت زدایی، خدمت رسانی و اقتصاد مقامتی، رزمایش جهادی تخصصی عمران و معماری، همزمان با سراسر کشور از سی ام بهمن تا چهارم اسفندماه به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه در سراسر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

پژمان مختاری افزود: تبیین و ترویج فرهنگ جهادی و روحیه کارجهادی، تلاش وعدالت خواهی با بسیج جامعه مهندسین عمران ومعماری وترویج گفتمان جهادی با رویکرد مردم محوری و میدان داری در پیشرفت مناطق محروم با حضور و سازماندهی میدانی وخدمت رسانی گسترده از اهداف این رزمایش است.

این مقام مسئول، برگزاری میزهای خدمت و میزهای مشاوره فنی و مهندسی، اعزام گروه های جهادی نظارتی به نقاط کم برخوردار، تهیه و توزیع بسته های معیشتی ویژه افراد معسر، تهیه وتوزیع غذای گرم ویژه اعیاد شعبانیه، مرمت و بهسازی منزل محرومین، آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد، تجلیل از مهندسین و گروه های جهادی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را از محورهای این رزمایش برشمرد.

وی ادامه داد: در اولین روز از رزمایش جهادگران فاطمی، کانون بسیج مهندسین عمران و معماری فارسان کارگروه عمران روستا از محل بافت های فرسوده این شهرستان جهت اقدامات بعدی بازدید کردند.

مختاری خاطرنشان کرد: همچنین در تاریخ یک شنبه ۳۰ بهمن ماه گروه جهادی کانون بسیج مهندسین عمران لردگان اقدام به احداث سرویس بهداشتی برای خانواده محروم کرد.

گفتنی است؛ روزدوشنبه یکم اسفندماه و در دومین روز از رزمایش جهادگران فاطمی توسط گروه جهادی کانون بسیج مهندسین عمران شهرکرد تعداد ۶۰بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع گردید.

46

منبع: خبرآنلاین