هرچند کمی با تاخیر، فیلم کشتار خرس مادر و دو توله اش که در سمیرم اتفاق افتاد، منتشر شد، اما کاربران خبرآنلاین، انزجار خود را از این اتفاق بروز دادند.

کافی است نگاهی گذرا به نظرات مخاطبان در خبر پرونده تلخ قتل وحشیانه خرس‌های سمیرم بیندازید، عمق خشم مردم را از این گشتار درک می کنید. خنثی ترین آنها نوشته "انسانم آرزوست".

عمده کاربران خبرآنلاین خواستار مجازات سنگین برای افرادی که این کشتار فجیع را انجام داده اند، شده اند. هرچند کاربری با انگاه انسان دوستانه، پیشنهاد کرده این دو نفر مجبور شوند سه توله خرس را بزرگ کنند. 

کاربری دراین باره نوشته: "با توجه قوانین موجود بعید میدانم که اعدامی در کار باش.د لااقل با توجه به اینکه این فیلم در سایتهای مختلف به نمایش در آمده و حیثیت ایرانی را لکه دار کرده ونیزاین مخلوقت بینظیر خداوند مظلومانه قتل عام شدند امیدوارم یک قاضی شجاع پیدا شود وبرای اینکه این تبهکاران دیگر دست به اسلحه نبرندحکم دهد که دستهای همه آنها از مچ قطع شده و با توجه به داشتن مشکل روانی ایشان تحت کنترل در محدوده ای خاص قرار گیرند."

کاربری هم نوشته: "امیدوارم این حادثه باعث بشه که ما انسان ها کمی به حقوق حیوانات احترام بذاریم و این رو بفهمیم که یک حیوان هم دارای حق زندگی هست. نکته ی دیگه این هست که اگه قرار بود با اعدام مشکلی حل بشه پس باید تا حالا جامعه اخلاق مدارتری میداشتیم. به نظر من تنها راه آموزش هست وبس."

کاربری اشاره به یک نقل قول معروف کرده است: "برنارد شاو نویسنده ایرلندی جمله جالبی داره: اگر ببری انسانی را بکشد نامش وحشیت و بی رحمی است ولی اگر انسانی ببری را بکشد نامش شجاعت است! در حالی که با دیدن اینچنین صحنه هایی به عمق وحشیت موجودی به نام انسان پی می بریم."

کاربر دیگری سوال قابل تاملی پرسیده است: "چرا باید اینطور بشه؟ تمامش بخاطر اینه که مجازات سنگینی برای این افراد در نظر نمی گیرن؟ تو خبرهایی که از صدا و سیما پخش میشه، میگن تو فلان کشور خرس اومد تو محدوده روستا یا شهر، محیط بانان اونجا با تیر بیهوشی ، حیوان رو بیهوش کردن و به محل زندگیش برگردوندن.آخرین مورد هم، همون کروکودیل غول پیکر اما اینجا : اون حیوان بدبخت که تو محل زندگی خودش بود؟!!"

کاربری هم قصاص خواسته است: "با همون روشی که این مخلوقات خدا رو آزار دادن و کشتن از بین ببرنشون تا دنیا به ذات پاک خدا از لوث کثیفشون پاک بشه."

کاربری هم به یک فیلم اشاره کرده است: "قبلا فیلمی با نام انسان وحشی، حیوان وحشی دیده بودم. اما با دیدن این فیلم کلمات وحشی و درنده برای انسان و اهلی و مظلوم برای حیوان حق مطلب را ادا نمی کند."

نظرات بیشتر را اینجا بخوانید.

4747

منبع: خبرآنلاین