مهر نوشت:

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در دوره جدید ثبت نامهای عمره ، فقط 2 میلیون و 500 هزار نفر به سرزمین وحی اعزام خواهند شد و امکان اعزام مابقی افراد وجود ندارد.
عی لیالی افزود: ثبت نام زائران در بانکهای عامل ملی و ملت تا 24 مهرماه ادامه دارد و تا روز دوشنبه حدود 4 میلیون و 800 هزار نفر در بانک ثبت نام کرده اند.
به گفته لیالی، براساس پیش بینی های انجام شده، تا پایان مدت یک ماه ثبت نام عمره مفرده حدود 5 میلیون نفر در بانک سپرده گذاری خواهند کرد.
رئیس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: پس از پایان مهلت ثبت نام در زمان مشخص با انجام قرعه کشی اولویت اعزام زائران مشخص می شود و اعزامها نیز از سال 93 است.
لیالی با اشاره به اینکه پس از قرعه کشی دو میلیون و 500 هزار نفر به قید قرعه انتخاب می شوند، گفت: متاسفانه امکان اعزام مابقی افراد وجود ندارد و آنها باید سپرده خود را از بانک دریافت کنند که البته سود نیز به سپرده مابقی افراد تعلق می گیرد.
وی افزود: با توجه به اینکه سالانه حدود 800 هزار نفر به عمره اعزام می شوند به همین دلیل اعزام متقاضیان ثبت نام در دوره جدید طی سه سال انجام می شود و افرادی که اسامی آنها اعلام نشود می توانند در دوره بعد ثبت نام کنند.
4545
منبع: مهر