سایت انتخاب نوشت:

سردار نقدی با انتقاد از کسانی که در صحنه سیاسی داخلی و بین‌المللی نمی‌توانند مسائل را به درستی دیده و تحلیل کنند، تصریح کرد: برخی‌ها دچار یک عقب‌ماندگی سیاسی هستند و نمی‌توانند مسائل را به درستی ببینند ولو اینکه 60 سال هم عمر کرده باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: آن آقایی که نه حرمت لباس روحانیت و نه حرمت نسب و خاندان شریف خود را و نه حرمت همشهری‌های مومن خود را و نه حرمت ملت ایران را نگه می‌دارد، دیدیم که در انتخابات 88 در مقابل جورج سوروس یهودی زانو می‌زند تا بتواند در انتخابات فائق شود.

نقدی متذکر شد: جورج سوروس همان کسی است که در سرلیست یک درصدی امروز در قیام وال‌آستریت قرار دارد و منفور مردم آمریکاست، ولی این شخص با او دیدار و گفت‌وگو می‌کند. لذا اگر وی توبه نکند به همراه آن یک درصد منفور و با همراهی اطرافیان خود به زباله‌دان تاریخ خواهد رفت. به همین دلیل معتقدم که یک عده کودن هستند و فهم سیاسی ندارند.

وی ادامه داد: در این شرایط که آمریکایی‌ها در نهایت ضعف خود هستند و در حضیض ذلت به سر می‌برند اگر کسی بخواهد به سراغ آنها برود و با آنها گفت‌وگو کند دارای نهایت نفهمی سیاسی است.
 29302

منبع: خبرآنلاین